Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettshopping er fantastisk!! Slipper å stå i prøverom og svette, pese og bli lynende forbanna over for liten plass til rompe, pupper og mageHihi ja samme her. Men de er noen dager så onde. :/ går seg vel til. Jeg må nok på bh jakt jeg også etterhvert hehe. Høststorm, mørke og nettshopping. LOOKING FORWARD
Sent from my iPhone using BV Forum
Nettshopping er fantastisk!! Slipper å stå i prøverom og svette, pese og bli lynende forbanna over for liten plass til rompe, pupper og mageGleder meg også, og har tjuvstartet litt med å bestille mammabukser - sånn i og med at magen også har eksplodert
![]()
Mammaklær eller generellt? Mammaklær har det bare vært denne ene gangen og det var på HM;-) Sånn eller er det mye interiør rundtomkring. Samt klær på Nelly, Gina Tricot, Laredout, HM med fler. Har vært litt i dvale på nettshopping det siste året pga huskjøp og oppussingHvor shopper du? Kanskje vi kunne lagt egen tråd om det forresten...
Excuse me- damn that autocorrect.
Dere som er dårlige, hvordan fungerer dere på jobb? Noen som har blitt sykemeldt?
Hvorfor tar de ikke sykmeldinger?Jeg er kvalm, kaster opp og klarer ikke stå/gå i mer enn 5-10 minutter, så er "sykemeldt". Slutter neste uke, så det blir fint å slippe å ringe leger hver dag og si "hei, jeg er enda syk, jeg er gravid, mitt personnr er ****, jeg ringer i morgen om jeg ikke er bedre". Dette er virkelig noe jeg hater med jobben min, at de ikke tar sykemeldinger eller noe som helst papirer fra leger.
Hvorfor tar de ikke sykmeldinger?
Det høres ikke bra ut! Sikker på at det er lovlig? Har aldri hørt om noe sånt før...Fordi firmaet er "privat" og har en egen ordning med en organisasjon som er et legekontor.. Man må ringe inn hver dag for å fortelle dem hva som er galt, og hvis de ikke tror deg så kan de sende en lege på besøk for å sjekke opp...
Tror ikke hun bor i norge?Det høres ikke bra ut! Sikker på at det er lovlig? Har aldri hørt om noe sånt før...
Okei. Da er det mer forståelig. Men høres fryktelig slitsomt ut da :-(Tror ikke hun bor i norge?
♡02.03.2015♡
Hærlighet! Stakkars deg da! Også i tillegg jobbe en plass der det ikke går med sykemelding.....Hoff, du har min fulle medfølelse - selv om ikke akkurat det hjelper på kvalmen dinJeg er kvalm, kaster opp og klarer ikke stå/gå i mer enn 5-10 minutter, så er "sykemeldt". Slutter neste uke, så det blir fint å slippe å ringe leger hver dag og si "hei, jeg er enda syk, jeg er gravid, mitt personnr er ****, jeg ringer i morgen om jeg ikke er bedre". Dette er virkelig noe jeg hater med jobben min, at de ikke tar sykemeldinger eller noe som helst papirer fra leger.
Laget en egen tråd om det... NettshoppingMammaklær eller generellt? Mammaklær har det bare vært denne ene gangen og det var på HM;-) Sånn eller er det mye interiør rundtomkring. Samt klær på Nelly, Gina Tricot, Laredout, HM med fler. Har vært litt i dvale på nettshopping det siste året pga huskjøp og oppussing
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det høres ikke bra ut! Sikker på at det er lovlig? Har aldri hørt om noe sånt før...
Hærlighet! Stakkars deg da! Også i tillegg jobbe en plass der det ikke går med sykemelding.....Hoff, du har min fulle medfølelse - selv om ikke akkurat det hjelper på kvalmen dinHåper du snart blir bedre!!