Er absolutt alle kvalme???

Hurlumhei

Forelsket i forumet
Leser ut fra trådene her at mange(!) er kvalme og sliter med å få i seg mat.....Jeg lurer på om jeg er den eneste i heeeeeele verden som omtrent bare tenker på mat nå??? :eek: Jeg har ingenting som byr meg i mot, ingenting jeg blir kvalm av å tenke på og kan sikkert ha sittet å spist fra morgen til kveld - både mat og godis:oops: Hoff, vet at dette blir heeelt feil å si i fht de som er kvalme, men nesten så jeg skulle ønske meg litt kvalme slik at jeg ikke spiser meg ihjæl iløpet fram til mars:confused:

*misunnelig*
Gleder meg til denne kvalmen går over :-D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hoff, ja skjønner godt at du gleder deg til det er over. Det værste jeg vet er å være kvalm! Har vært det av og til fram til nå, men har altså like forbanna lyst på mat - til tross for kvalmen :p

Håper kvalmen går over snart da:)

Jeg var ikke et snev kvalm da jeg gikk med guttungen.. Men med jenten var jeg sånn som jeg er nå ;)

Har heldigvis ikke kastet opp enda (bank i bordet), men det har vært like før når jeg har hostet. har ikke lyst på noe mat. Datteren min på 4 kunne sikkert ha spist mer enn det jeg spiser nå. Og hun er den som ikke er flink til å spise noe særlig :-(

Åh, ennå godt at jeg ikke er det eneste gravide, småkvalme matvraket her :p
Har hatt det helt likt jeg også. Men de siste dagene har jeg fått noen kvalmebølger over meg. Veldig ubehagelig når det står på, men ingenting som frister ekstra mye eller byr meg i mot når jeg ikke er kvalm.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har enda ikke spydd *bankibordet* .. Men er litt småkvalm. Mest svimmel egentlig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle ønske jeg hadde det som deg! Når jeg gikk gravid med guttene var jeg ikke kvalm eller uggen i det hele tatt, men får vist kjenne det skikkelig denne gangen!:-/

Jeg har slitt veldig med kvalme! Men har en god dag i dag, håper det fortsetter sånn :)

Ikke kvalm jeg heller. Helt grei matlyst og får jeg si :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi kan godt bytte! Ikke kastet opp ennå *bank i bordet*, men kvalm og uggen konstant og brekker meg av lukter, smaker og konsistenser konstant "/ håper det gir seg snart, det skal bli deilig!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Altså, jeg er veldig kvalm - men har ikke kastet opp! Blir kvalm av mange lukter etc, men klarer å holde kvalmen i sjakk ved å spise ofte. Hendt jeg har spist litt om natta også, frukt etc, men den verste kvalme har gitt seg nå. Så å være kvalm er ikke ensbetydende med at man ikke får i seg mat - tvert i mot - jeg har måttet spiste mer nå enn jeg gjorde før jeg ble kvalm. Ser imiderltid ut til at det verste har gitt seg nå. Det positive er at jeg ikke har lyst på usunne ting, spiser bare frukt, wok etc, ordentlig mat. Aldri godteri/snacks/brus.. ikke is engang, har ikke lyst på.

For det meste bare litt uggen, men kvalm til tider.

Er helt normalt å ikke være kvalm også. Bare nyt det :)

Jeg er ikke kvalm, bare håpløs fordøyelse. Jeg og skulle på en måte ønske jeg var kvam, føler det hadde vært en slags betryggelse.. :)

Leser ut fra trådene her at mange(!) er kvalme og sliter med å få i seg mat.....Jeg lurer på om jeg er den eneste i heeeeeele verden som omtrent bare tenker på mat nå??? :eek: Jeg har ingenting som byr meg i mot, ingenting jeg blir kvalm av å tenke på og kan sikkert ha sittet å spist fra morgen til kveld - både mat og godis:oops: Hoff, vet at dette blir heeelt feil å si i fht de som er kvalme, men nesten så jeg skulle ønske meg litt kvalme slik at jeg ikke spiser meg ihjæl iløpet fram til mars:confused:

Første ca 14 uker kunne jeg ikke spise nesten, var kvalm 24 timer i døgnet og kastet opp. Nå er jeg fortsatt kvalm og kaster opp, men litt mindre :) Er 23+4 i dag :)

Har full medfølelse for dere som er skikkelig kvalme altså. Man blir jo totalt ubrukelig når man er så kvalm. Men jeg skulle ønske at jeg fikk littegranne mindre matlyst, eller var så heldig som noen; at jeg mister lysta på sjokolade, potetgull, bernaisesaus, rømme og alt annet fett og usunt :eek: Hånda går jo fullstendig på autopilot opp i munnen med ting og tang. Nesten så jeg blir litt forskrekket over alt jeg kan spise. Til tross for småkvalme! Eller er det kanskje småkvalme som gjør at jeg spiser?? For å unngå den? Kan jeg late som at det er slik??:p

Back
Topp