Eplepsi

Gudle i magen

Elsker forumet
manne min var uheldig og slo hode sitt kraftig i muren og fekk krampeanfall og for til sykehuse . Noen uker etterpå kom det et nytt krampeanfall i søvne ved siden av meg . Legene holder på nå og utrede han om han har fått Eplepsi . Har ikke hatt noe nye anfall etter dette . Eg synes dette var veldig skremmende opplvelse å sjå mannen min sånn. Har ingen erfaringer inne dette her . Men fram til poenget med innlegge er om noen viste om det er trygt å sove sammen med han med tanken på at han skal få nytt anfall i søvne. Beklager skrivefeil , har dysleksi .

Jeg har desverre ingen erfaring med epilepsi:)
Kanskje sykehuset har noen svar til deg?

Hei. Skjønner det er skremmende å oppleve at mannen har krampeanfall. Har selv epilepsi (og har sett endel anfall av varierende styrke da jeg var på Statens senter for epilepsi). Har ikke hørt at det ikke skal være trygt å sove sammen hvis han får anfall om natten. Men hvis du føler deg usikker så snakk med nevrologen han går til om din bekymring. Mannen min bruker å være med på min årlige kontroll. Bli med mannen din til neste time, spør nevrolgen om det du lurer på, så får du svar. Situasjonen er jo ny for dere begge to.

Hei. Skjønner det er skremmende å oppleve at mannen har krampeanfall. Har selv epilepsi (og har sett endel anfall av varierende styrke da jeg var på Statens senter for epilepsi). Har ikke hørt at det ikke skal være trygt å sove sammen hvis han får anfall om natten. Men hvis du føler deg usikker så snakk med nevrologen han går til om din bekymring. Mannen min bruker å være med på min årlige kontroll. Bli med mannen din til neste time, spør nevrolgen om det du lurer på, så får du svar. Situasjonen er jo ny for dere begge to.

Enig med deg :) Lever med en mann med epilepsi, men aldri følt meg utrygg ved siden av han :) Men hadde jeg gjort det hadde jeg tatt det opp med nevrologen :)

Tusen takk for svar :) ja eg skal ver med til han no når han skal :) var med til legen hans og han sa at vi kunne fint sove ilag .

Enig med deg :) Lever med en mann med epilepsi, men aldri følt meg utrygg ved siden av han :) Men hadde jeg gjort det hadde jeg tatt det opp med nevrologen :)
Ja han skal snart til nevrolog så
Då skal eg spørr alt eg lurer på . Har vire med han til legen og då sa legen at vi kunne fint sove sammen:) takk for svar

Back
Topp