epidural

Har vurdert epidural jeg å,men ikke snakka m jordmor ennå å lurer på om noen av dere vet hvor denne tatoveringen må være plassert for at man ikke skal få?Jeg har nemlig en på ryggen, ikke korsryggen men der i området...Kom meg gjennom forrige fødsel som tok meg fire døgn uten noe smertestillende så klarer det nok uten, men vært godt å hatt da[:D]
 
Er vel kun på korsryggen du ikke må ha tattovering. Er et spesielt sted det sette inn nålen. Epidural er det deiligste i verden. I alle fall når du føder [:D]
Fikk det og sovnet faktisk rett før pressriene begynte. Jordmoren bare lo av meg. Var visst skjeldent at de skjedde
 
Skjønner at du ble skuffa og lurer på åssen detta skal gå, da du sikkert var innstilt på epedural. Men du skal sjå at det går riktig så bra. Fødte første jenta mi med lystgass og var VELDIG innstilt på at det skulle jeg hvertfall ha neste gang også, men nei da. På det sykehuset fikk en ikke det fordi ventilasjonsanlegget var dårlig og jordmora da kunne bli påvirka... Fikk tilbud om akkupunktur men avslo. Hadde en herlig jordmor som bare fikk meg til å tenke +++tanker og fokusere på at det kom noe godt ut av disse smertene. Hjalp veldig det og det hele var over på 2,5 timer( vondt ja men det går jo over) LYKKE TIL og håper du får det slik du vil til slutt er jo tross alt du som skal føde!!
Venter forøvrig nr 3 og etter den andre fødselen bare GLEDER JEG MEG for det var virkelig en positiv opplevelse
 
Jeg fikk beskjed fra jordmor og leger her at epidural, det kunne jeg bare glemme så lenge jeg hadde tatto i korsryggen... kom inn å skulle føde, hadde så smerter at jormora foreslo epidural.. Jeg sotra bare frem, "...men det får vel ikke jeg"....

JODA JENTER! Det får dere! Det er vanlig at de setter den ganske langt oppe på ryggen, siden de fleste med tatoveringer har den i korsryggen og ikke langt oppe på ryggen, pleier dette gå bra. Og må de sette den gjennom tatoveringen, snitter de bare litt.. Det kan ødelegge litt i tatoveringen med snittet, men det er så lite, bare ei lita nålsom skal igjennom....

Ville bare dele dette med dere[:)]

 
Det stemme at de kan snitte men det er opp til legen om han vil eller ikke har jeg hørt. Jeg fikk spinal sist som ikke funka på meg så jeg holder meg borte fra de nålene som kommer i ryggen.
 
Back
Topp