Fødslene mine har vært veldig forskjellige. Med nummer 1 og 3 hadde jeg ikke behov for smettelindring. Med nummer 2 fikk epidural og var veldig glad for det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk epidural ja, ingen bivirkninger bortsett fra litt kløe. Det forsvant da epiduralen var ute av kroppen. Hadde ikke holdt ut i 16 timer uten smertelindring, da riene var intense og uten pause.
Om det blir en til så skal jeg ha epidural. Skjønner ikke hva slags poeng man skal lage utav å føde uten smertelindring. Får være grenser for hvor mye man skal pine seg selv. Men så oppleves smerte forskjellig. Mamma fødte tre barn uten problemer og kun med lystgass.
Nei jeg ser heller ikke på det som et nederlag. Man opplever smerten forskjellig. Enhver annen som hadde opplevd det samme som meg hadde også bedt om smertelindringEnig med deg. Ser ingen svakheter med å ønske epidural. Jeg også fikk forresten den kløen. Klødde noe voldsomt![]()
Nei jeg ser heller ikke på det som et nederlag. Man opplever smerten forskjellig. Enhver annen som hadde opplevd det samme som meg hadde også bedt om smertelindring![]()