Enver som navn? Er det innafor?

Fint navn :) har selv en sønn med et arabisk navn, som ikke er Mohammed hehe. Vanskelig i starten, men de vendte seg fort til det :)
 
Synes det er et fint navn :)
 
Synes det er fint - og passer godt med Eren :) Tar vel bare litt tid før hun blir vant til det

Skal dere kalle barnet Eren?

Vi tenker selv på Erina, om det blir en jente, det er både norsk og Japansk(forlovede er Japansk). Liker at det kommer så mange fine og litt eksotiske navn på E :)
 
Jeg kjenner at jeg uttaler det "en vær". Men jeg regner med det ikke uttales slik. ENNver? Envær? Enveer?
Jeg syns uansett dere skal ta det navnet dere vil ha på gutten jeg. Vi har navn på jentene våre som mange syns er rare, og navnet litt lillesøster blir ofte byttet bokstav på (bytter ut A med E, enten forran eller bak:p ) og storesøster sitt navn har fått mange "eeh, åja.. er det oppkalling det kanskje" kommentarer, men deet bryr ikke meg! Jeg elsker navna til ungene våre jeg.
Ble nyskjerrig på hva dine heter :eek:
 
Ble nyskjerrig på hva dine heter :eek:

Det er det som er så rart, jeg mener dem har ganske vanlige navn,spesielt minstemor ;
Ho eldste heter Alva og ho yngste heter Alina (folk kaller ho Eline, aline, elina osv, noe jeg syns er mye mer tungvint enn AlinA. ) :p
 
Det er det som er så rart, jeg mener dem har ganske vanlige navn,spesielt minstemor ;
Ho eldste heter Alva og ho yngste heter Alina (folk kaller ho Eline, aline, elina osv, noe jeg syns er mye mer tungvint enn AlinA. ) :p
Det er jo kjempefine navn. I år vet jeg om mange Alina'er. En veninne vurderte det. Kjempefint <3
 
Det er det som er så rart, jeg mener dem har ganske vanlige navn,spesielt minstemor ;
Ho eldste heter Alva og ho yngste heter Alina (folk kaller ho Eline, aline, elina osv, noe jeg syns er mye mer tungvint enn AlinA. ) :p
Vi tenkte også på Alva om det skulle bli ei jente. Kjempefint navn!
 
Fungerer fint :) Morsomt med et navn ikke alle har ;) Ville ikke brydd meg om hva andre enn du og mannen din synes egentlig, fordi det er deres gutt, ikke gutten til alle i familien osv.. Hos oss prøvde noen å kommentere på navnet vi har valgt, det blir bare blåst av veie fra oss. Våres unge, så vi bestemmer :)
 
Fungerer fint :) Morsomt med et navn ikke alle har ;) Ville ikke brydd meg om hva andre enn du og mannen din synes egentlig, fordi det er deres gutt, ikke gutten til alle i familien osv.. Hos oss prøvde noen å kommentere på navnet vi har valgt, det blir bare blåst av veie fra oss. Våres unge, så vi bestemmer :)

Joda. Er enig i det. Men vil helst ikke velge et navn som blir et problem for gutten senere i livet. Greit å forhøre seg om den almene oppfatning når man velger et spesielt navn :)
 
For meg var det litt for spesielt. Hvorfor ikke Emre?
 
Har aldri hørt det før, men kjenner jeg er overrasket over at jeg faktisk syns det er helt ok. :)
 
Back
Topp