Bok! blir sliten av å stirre for mye på skjerm. Liker bedre å lede trykte bokstaver enn digitale.Kino Liker å ta meg en tur.. Få litt barnepass.
Bok eller e-bok?
Stor tv eller middels/liten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bok! blir sliten av å stirre for mye på skjerm. Liker bedre å lede trykte bokstaver enn digitale.Kino Liker å ta meg en tur.. Få litt barnepass.
Bok eller e-bok?
Middels Fikk en 60 tommers eller noe, gratis, men måtte gi den tilbake. Ble for stor, så tviholder på søte Samsungen vårBok! blir sliten av å stirre for mye på skjerm. Liker bedre å lede trykte bokstaver enn digitale.
Stor tv eller middels/liten?
Middels Fikk en 60 tommers eller noe, gratis, men måtte gi den tilbake. Ble for stor, så tviholder på søte Samsungen vår
Blomster eller bier?
aldri snakke igjen... bier.
Å aldri kunne høre igjen, eller å aldri kunne snakke igjen?
CD [emoji14]aldri snakke igjen.
Radio eller cd i bilen?
oi..... korthåret må jeg si da Den var tøff.. (jatakk begge deler, men helst korthåret?)CD [emoji14]
Korthåret eller langhåret dyr?
Oi! Enda vanskeligere [emoji14] har vært borti begge og vil si begge? To vidt forskjellige kosebamser [emoji14]oi..... korthåret må jeg si da [emoji14] Den var tøff.. (jatakk begge deler, men helst korthåret?)
Puddel eller bichon frise? (hunderaser)
Må si ørene jeg da..Oi! Enda vanskeligere [emoji14] har vært borti begge og vil si begge? To vidt forskjellige kosebamser [emoji14]
Piercing i ørene eller andre steder på kroppen?
HestehovMå si ørene jeg da..
Hestehov eller løvetann?
sjøvann! (Ikke ferskvannsinnsjøer..!)Hestehov
Sjøvann eller badebasseng?
Oh.. sofa, medmindre lenestolen er virkelig myk og god, sånn man synker nedi som kan gynge [emoji14] stoooooor!sjøvann! (Ikke ferskvannsinnsjøer..!)
Sofa eller lenestol?
Strand mest pga ungene som kan leike i vannkanten.Oh.. sofa, medmindre lenestolen er virkelig myk og god, sånn man synker nedi som kan gynge [emoji14] stoooooor!
Fjelltur eller strander?
SverigeStrand mest pga ungene som kan leike i vannkanten.
Norge eller Sverige som ferieland?
Annen verdensdel Kanskje australia..Sverige
Europeiske varmestrøk eller til en annen verdensdel?
Kuleis (pistasjeis og sjokolade, kokos og sitron)Annen verdensdel Kanskje australia..
Kuleis eller softis?
Lys Liker lyse farger! Helst jordfarger.. synes det er lettest å kombinere med møbler og tilbehørKuleis (pistasjeis og sjokolade, kokos og sitron)
Mørk maling eller lys maling på oppholdsrom? (Stue/soverom)
Vår (sommeren blir litt intenst med allergien)Lys Liker lyse farger! Helst jordfarger.. synes det er lettest å kombinere med møbler og tilbehør
Vår eller sommer?
hmm.. taklampe.Vår (sommeren blir litt intenst med allergien)
Spotlight eller vanlig taklampe?
Knekkebrød (bare fordi jeg er lei brød)hmm.. taklampe.
Brød eller knekkebrød?
boblebad !Knekkebrød (bare fordi jeg er lei brød)
Badekar eller boblebad? [emoji14]