Enslig?

Så godt å høre. Nå ble jeg kjempe glad ❤
Har vært helt åpen om dette med mine nærmeste venner og familie.
Alle som står meg nærmest er veldig positive, selv mine besteforeldre.

Er litt bekymret for de på jobben, da jeg jobber i et veldig mannsdominert miljø. Redd for kommentarer og at norn slenger med leppa. Disse hormonene tar jo helt av.

Har ikke sagt at jeg har startet prosessen til noen andre enn 2 venninner ennå, så jeg gleder meg helt vilt til å overraske mamma med den gode nyheten. Har valgt å holde henne utenfor tilfelle det skulle gå dritt, da hun har nok å tenke på om hun ikke skulle bekymre seg for meg i tillegg

Jeg måtte poppe nyheten til en kompis som kan være særdeles trangsynt og vrang når det kommer til slike ting... han har selv valgt å være alene, og mener at egne barn bare er stress.... men han bare trakk på skuldrene og gratulerte. Så tror ikke du skal bekymre deg så veldig for kolleger. Enten så syns de det er koselig, eller så bryr de seg ikke noe nevneverdig :joyful:
 
Jeg måtte poppe nyheten til en kompis som kan være særdeles trangsynt og vrang når det kommer til slike ting... han har selv valgt å være alene, og mener at egne barn bare er stress.... men han bare trakk på skuldrene og gratulerte. Så tror ikke du skal bekymre deg så veldig for kolleger. Enten så syns de det er koselig, eller så bryr de seg ikke noe nevneverdig :joyful:
Da satser vi på at jeg er like heldig som deg der ^^
Håper folk blir så paffe at de bare gratulerer og går videre :p
 
Gratulerer så mye med graviditeten. Har selv vært alenemor i mange år. (Fra 1-12år). Det har gått kjempefint og vi har et veldig sterkt bånd :)
Lykke til:)
 
Jeg er enslig, har vært aleine i mange år og valgte etter nesten 10 år med grubling, å ta turen til Danmark for inseminering.

Nå sitter jeg her med gledestårer i øynene og en positiv test i hånden. Ser ut til at det klaffet på første forsøk!

Veldig mange er 2 i en slik prosess som dette, men jeg skal nå begi meg ut på den største endringen i mitt liv aleine.
Heldigvis har jeg veldig god støtte fra familien og gode venner.

Finnes det noen flere som har startet denne reisen aleine?

Jeg synes du er beintøff! Og så moro at det klaffet på første forsøk!
I tiden min i permisjon har jeg møtt flere som har tatt samme valget som deg, flotte damer alle sammen.
Og ei god venninne gjorde det samme, samt ei annen jeg kjenner. Til og med jordmor på helsestasjonen har gjort det faktisk :)
Masse lykke til! Og godt å lese at du har masse støtte rundt deg.
 
Det står skikkelig respekt av deg å ta det steget, synes jeg. Jeg synes det er så utrolig bra at det finnes muligheter nå for familiekonstalasjoner som vi ikke er så vant med - og at folk respekterer det i større grad ❤️ Jeg har ei jeg kjenner som har gjort det samme, og jeg har også fulgt ei her på dette forumet som jeg tror til slutt fikk to stykker på den måten :) Gleder meg til å følge veien din frem mot å bli mamma ❤️
 
Jeg har null erfaring, men vil si gratulerer allikevel! :happy::Heartred
 
Jeg er enslig, har vært aleine i mange år og valgte etter nesten 10 år med grubling, å ta turen til Danmark for inseminering.

Nå sitter jeg her med gledestårer i øynene og en positiv test i hånden. Ser ut til at det klaffet på første forsøk!

Veldig mange er 2 i en slik prosess som dette, men jeg skal nå begi meg ut på den største endringen i mitt liv aleine.
Heldigvis har jeg veldig god støtte fra familien og gode venner.

Finnes det noen flere som har startet denne reisen aleine?

Hei, jeg er alene med en jente på 11 og det klaffet på tredje inseminasjonsforsøk i Danmark. Gøy at det er enda en som har vært i Danmark her ;) gleder meg veldig. Termin 19/10, hva med deg?
 
Hei, jeg er alene med en jente på 11 og det klaffet på tredje inseminasjonsforsøk i Danmark. Gøy at det er enda en som har vært i Danmark her ;) gleder meg veldig. Termin 19/10, hva med deg?
Så gøy! Gratulerer så mye ❤
Er så deilig å vite at man ikke er den eneste som velger Danmark som en løsning.
Jeg har termin 26/10 så ikke veldig lenge etter deg :-D
 
Gratulerer så mye! Et flott valg! Kjenner ei som har gjort det samme og kan ikke skjønne at det går ann å reagere negativt på noe sånt:p
 
Så gøy! Gratulerer så mye ❤
Er så deilig å vite at man ikke er den eneste som velger Danmark som en løsning.
Jeg har termin 26/10 så ikke veldig lenge etter deg :-D

Ja :) er med i en gruppe på Facebook også! Innmari deilig å ikke føle seg helt alene. Morro med termin rett etter hverandre og ;)
 
Oj så gøy!
Hva heter den gruppen?
Kjente at det kanskje kunne vært noe :-D

Hei,
Det er ikke tillatt å reklamere eller verve til andre forum her inne, deriblant også Facebook...

Moderatorene er ganske strenge her, sånn til info.:angelic:
 
Jeg er enslig, har vært aleine i mange år og valgte etter nesten 10 år med grubling, å ta turen til Danmark for inseminering.

Nå sitter jeg her med gledestårer i øynene og en positiv test i hånden. Ser ut til at det klaffet på første forsøk!

Veldig mange er 2 i en slik prosess som dette, men jeg skal nå begi meg ut på den største endringen i mitt liv aleine.
Heldigvis har jeg veldig god støtte fra familien og gode venner.

Finnes det noen flere som har startet denne reisen aleine?

Du er skikkelig tøff! Dette kommer sikkert til å gå kjempebra! :D
 
Back
Topp