Jeg og barnefar har delt foreldre ansvar men vår datter bor fast hos meg da far sliter veldig med sin psykiske helse. Han kommer innom på besøk når han føler seg i form til det men siden i fjor høst og til nå har det vært noen uker mellom hver gang. Sist han var på besøk var i mars. Nå har han en bedre periode og ønsker derfor å være mye med henne. Han var på besøk i helgen og var med for å levere/hente i barnehagen i går. Han sier selv han ønsker å kunne gjøre dette nå fremover når han kan.
Mulig dette er et dumt spørsmål men regnes jeg fremdeles som enslig forsørger om han ikke har henne alene men kommer på besøk hjem til oss ofte i en periode? Om han føler seg i form vil jeg tro det blir mye besøk og henting/levering i barnehagen i sommer. Tenker på at jeg har overgangsstønad og er arbeidssøker.
(kan legge til at støtteapparatet hans er klar over at han ikke er egnet til å ha henne alene slik han har det nå)
Mulig dette er et dumt spørsmål men regnes jeg fremdeles som enslig forsørger om han ikke har henne alene men kommer på besøk hjem til oss ofte i en periode? Om han føler seg i form vil jeg tro det blir mye besøk og henting/levering i barnehagen i sommer. Tenker på at jeg har overgangsstønad og er arbeidssøker.
(kan legge til at støtteapparatet hans er klar over at han ikke er egnet til å ha henne alene slik han har det nå)