Enkel eller dobbeldyne?

• Trådstarter Trådstarter Bkno9961672
  • Opprettet Opprettet
Dobbeldyne. Masse nok dyne til både meg, mann og en liten tass som kommer dinglende på natta.. Men pga studier og jobb, så bor ikke jeg og kjæresten sammen, så i ukedagene har jeg den for meg selv. Elsker å putte den mellom knærne og ha den rundt meg :D

Enkeldyne! Hadde dobbel en gang, men det klarte ikke jeg i lengden nei...

Enkel, må surre meg inn og ut som jeg vil. Legger meg under sambo sin etter behov :P

Dobbel, vi kan fint tulle oss helt inn i dyna på hver vår kant av senga uten å være borti hverandre - akkurat som med to enkle :p men mannen har en tendens til å sparke av seg dyna når han sovner og da får jeg hele dyna helt for meg selv, i alle fall til mini kommer oppi til oss i 5-6 tida ;)

Dobbel!! Enkel er jo alt for kort og smal, dobbel dekker begge to, selvom vi begge gjerne ruller oss godt inn :D dessuten ligger vi fortsatt i skje eller holder rundt hverandre ansikt til ansikt gjennom hele natten selv etter å ha bodd sammen i 2,5 år, så to dyner ble bare irriterende! :D

Dobbel!! Enkel er jo alt for kort og smal, dobbel dekker begge to, selvom vi begge gjerne ruller oss godt inn :D dessuten ligger vi fortsatt i skje eller holder rundt hverandre ansikt til ansikt gjennom hele natten selv etter å ha bodd sammen i 2,5 år, så to dyner ble bare irriterende! :D
.

Last edited by a moderator:
Enkle dyner, så kan man heller ligge under en om man vil det :)

Vi har enkle men jeg vurderer å ta fram dobbledynen til meg selv for han har mye tjukkere enkel dyne enn meg og jeg fryser så lett pga det. Med den doble kan jeg pakke meg inn som jeg vil :)

Back
Topp