Enkel eller dobbeldyne?

• Trådstarter Trådstarter Bkno9961672
  • Opprettet Opprettet
Enkel. Vi sover ikke godt når vi ha mer på hotell med dobbelt dyne... :p

Hadde dobbeldyne og det var koselig det, men hatet å skifte sengetøy på den og så var det så vanskelig å finne fint sengetøy.
Sover bedre med enkeldyne også.

Enkel, aldri prøvd dobbel....

Vi har enkeltdyne. Mannen klarer ikke å ligge inntil meg, påstår han blir så varm og begynner å klø :P

Dobbel, prøvde enkel dyne men det funket ikke.. Vi ligger helt inntil hverandre hver natt :-)

Enkel :) lapper bare dynene sammen når vi skal kose

Jeg har enkel, mannen dobbel. Han er så vant til å ha en dobbeldyne alene, så han nekter å dele :p

Vi har dobbeldyne :) elsker det. Vi sover inntil hverandre hver natt :)

Vi må ha enkeldyne. Jeg er veldig egoistisk når jeg skal sove og ruller meg inn i dyna. Så da fryser han veldig. Og selv om vi har hver vår dyne så sover vi inntil hverandre hele tiden ☺
Men jeg vil nok slite litt når magen blir større. For jeg liker å ligge nesten på magen i armkroken hans ..

Enkel. Syns dobbeldyna er så stor og tung.

Last edited:
Dobbeldyne! Og den er aller best de morningene jeg får ligge i senga helt alene med heeele dyna for meg selv :D

Har hatt dobbeltdyne hele tiden og det har vært veldig godt, men når jeg var gravid måtte vi gå over til hver vår dyne fordi jeg lå så urolig (og tok stor plass :-P), så har vi bare fortsatt med det etter babyen kom, mest praktisk det fant vi ut :-D

enkel. vil ha min egen!

Enkeltdyne. Liker å ha min egen :)

Back
Topp