Enkefalos hopper i det igjen!

Fin stigning! Ha en fin dag på jobb ❤️
Tusen takk, Poppi ❤️ Heldigvis hektisk på jobb og liten tid til å tenke på dette. Det opptar veldig mye av tankene ellers :wacky:
 
Såååå fine!!!! Kjenner jeg blir misunnelig :sorry:❤️❤️
Åå, men jeg ser jo at du har fått fiiine tester i dag også!! ❤️ Jeg tror vi har terminspirer begge to, jeg :D :D
 
4+0 forts.

Åå, jeg er så spent på blodprøvesvaret! De har det nok klart til jeg er der og tar prøve nr 2 i morgen tidlig. Ett tall sier en jo ikke så mye, men det hadde vært veldig betryggende om det hadde vært høyt. Vet ikke hva jeg blir fornøyd med, jeg. 80 eller over? 1-2 på CBD for fire dager siden = ca 20 i HCG? 40 for to dager siden, 80 i dag. Ja, det er nok det jeg håper på. Og fin stigning fra i dag til i morgen. Det er vel ikke for mye å be om vel? :p

Jeg venter en gjeng med tester både fra Billigtester og Komplett Apotek. Jeg har bestilt litt i overkant, men det var da jeg fortsatt var i tvil om dette var liv laga :p Så tenkte jeg fikk bestille opp lageret igjen til neste PP liksom. Hehe.

Her er samlebilde av BP tidlig (bare morgentester):
Screenshot_20190115-200732_Gallery.jpg


MakeSure fra diverse tidspunkt (minus en kveldstest jeg tok i kveld som lignet på testen fra i går kveld):
Screenshot_20190115-201051_Gallery.jpg


Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde blitt mer beroliga hvis MakeSure var litt sterkere. Jeg har inntrykk av at de ligner på Wondfo som er de jeg kjenner best fra før. Både MakeSure og BP vanlig har vært så hopp og sprett i styrke. BP tidlig er jo kjempefine, men de blir jo fort sterke uansett har jeg inntrykk av. Bah. Denne uvissheten er fryktelig slitsom. Hvorfor skal det gå på første graviditeten denne gangen liksom? Nei, det skal bli godt å få de to neste dagene unnagjort. Og så den neste halvannen uka til TUL.
 
Her var det mange fiiiine tester innpå altså❤️❤️ Hurra!! Kjenner meg såå igjen på det du skriver om testing! Synes det fortsatt er rart å ikke tisse i kopp hver morgen:laughing001 jeg endte vel på 40 tester med Henrik!:laughing001
 
Her var det mange fiiiine tester innpå altså❤️❤️ Hurra!! Kjenner meg såå igjen på det du skriver om testing! Synes det fortsatt er rart å ikke tisse i kopp hver morgen:laughing001 jeg endte vel på 40 tester med Henrik!:laughing001
Haha, ja, man blir jo fullstendig hekta o_O Det hjelper jo ikke akkurat at man har verdens største testlager heller :hilarious:
 
4+1

Æsj, litt svakere BP tidlig i dag. Men MakeSure er sterkere enn i går morges, men ikke så sterk som kveldstestene i går og i forgårs tror jeg. Det stiger sikkert, men jeg synes det stiger for saaakte for min tålmodighet :p Veldig veldig spent på blodprøvesvaret i dag. Det er passe ulidelig. Jeg skrev det ikke her, men jeg tok faktisk en CBD i går morges også. Jeg syntes jo BP tidlig var så fin. Men den viste fortsatt 1-2. Jeg får kikke på innmaten senere i dag og sammenligne. Men CBD tar jeg med en klype salt uansett altså. Den vet vi jo at er på trynet nå :p

Her er MakeSure kveldstest fra i går:
Screenshot_20190116-072408_Gallery.jpg


BP tidlig i dag:
Screenshot_20190116-070924_Gallery.jpg


MakeSure i dag:
Screenshot_20190116-070904_Gallery.jpg
 
Det er, jeg gjentar, fine tester
 
4+1 forts.

179 i HCG i går. Det var vel et bra tall? Eller? Jeg husker ikke hvor de fine HCG-grafene/kalkulatorene var lenger. Lykkeliten? :angelic: :p Tatt ny prøve i dag som jeg får svar på i morgen :)
 
I følge betabase er det et flott tall :D

http://www.betabase.info/chart/basic/single

Jeg fortår forresten godt at du blir stressa av sammenligning av tester. Husker selv hvor mye selvpining det er i dette opplegget :p At vi utsetter oss selv for det er jo litt galskap egentlig :hilarious:
I ditt tilfelle nå tror jeg vi snakker om tilfeldigheter; morgen vs. kveld, fargestoff osv..
Dette skal gå veien :)
 
Åååh, gratulerer så mye <3
 
I følge betabase er det et flott tall :D

http://www.betabase.info/chart/basic/single

Jeg fortår forresten godt at du blir stressa av sammenligning av tester. Husker selv hvor mye selvpining det er i dette opplegget :p At vi utsetter oss selv for det er jo litt galskap egentlig :hilarious:
I ditt tilfelle nå tror jeg vi snakker om tilfeldigheter; morgen vs. kveld, fargestoff osv..
Dette skal gå veien :)
Ja, se der, ja! Ingenting å klage på den verdien i alle fall :D

Ja, heldigvis er jeg mer klok av skade denne gangen enn sist. Jeg får ikke helt katastrofetanker så fort jeg ser en svakere test. Men jeg synes det er umulig å ikke bli litt usikker av det altså. :bag: Og det ble testing i ettermiddag :wacky:
 
4+1

Jaja, dere får tilgi meg min testgalskap :laughing002 Men den litt svake testen i morges og mye murring i hele dag, var visst god nok grunn for å slippe testetøsa fri i ettermiddag :angel7 Det var veldig beroligende :D Nå kommer strekene ganske kjapt, og dette er de sterkeste testene til nå tror jeg :love7 Jeg var sååå nær å ta den siste digitale jeg har, men jeg klarte akkurat å la være :knegg:

Jeg er veldig veldig veldig spent på blodprøveverdiene som jeg får svar på i morgen. Gyn skal sende meg melding om det, og jeg kommer til å være på jobb når jeg får svaret. Så det blir forferdelig tungt hvis svaret ikke er helt tipp topp. Men ut ifra testene i ettermiddag, er jeg ikke så veldig redd. Men jeg er redd for å være for sikker :rolleyes:

Jeg har lite symptomer. Ømme bryster har vært et typisk gravidtegn for meg før, men jeg synes ikke de er noe særlig ømme nå. Kanskje så smått begynt å bli det nå de siste par dagene. Kvalmen har jeg heller ikke kjent noe særlig mer på siden jeg skrev om det sist her. Jeg tror det var mest psykisk den dagen.. :p Jeg var jo ikke noe særlig kvalm sist gang, så jeg forventer egentlig å være i relativt god form frem til en eventuell bekkenløsning blir fremtredende. Men vi får se. Dette er et helt nytt svangerskap, og det trenger ikke å være likt som sist. Aaah, det virker helt sykt hvis det faktisk blir baby av dette :woot: Det kommer til å ta laaang tid å tro på dette :nailbiting:

Her er testene fra i ettermiddag (med ganske konsentrert urin vel og merke):

Screenshot_20190116-193521_Gallery.jpg


Screenshot_20190116-193407_Gallery.jpg


Screenshot_20190116-193353_Gallery.jpg


Og så åpnet jeg de to digitale jeg har tatt. 14 DPO hadde jeg altså 179 i HCG, så den digitale var riktig, den ;)
Screenshot_20190116-193424_Gallery.jpg
 
Back
Topp