Enkefalos hopper i det igjen!

Sitter bare og tripper i sofaen. Såå spent på de neste dagene. Vil egentlig bare legge meg, så jeg kan teste igjen :woot: Hater disse første dagene og ukene!! :shifty: Kan vi spole minst et par uker fram i tid?? :bag:
 
Sitter bare og tripper i sofaen. Såå spent på de neste dagene. Vil egentlig bare legge meg, så jeg kan teste igjen :woot: Hater disse første dagene og ukene!! :shifty: Kan vi spole minst et par uker fram i tid?? :bag:
Eeeeniiig!!!! Blir kokko :woot::wideyed::wtf::wacky:
 
Hehe, ja, disse første dagene er fryktelige! Veldig intense og nervepirrende. :( Men så håper jeg vi får noen gode svar på prøver og UL og diverse etter hvert. ❤️
Ja, jeg skjønner godt at det blir spennende å "hoppe på hesten" igjen :D Dere må vel gjennom prøverør uansett, må dere ikke? I så fall er det kanskje ryddigst å bare lage dagbok på assistert? Så har du alt på ett sted :)
Ja, det er sant det! Nesten så en har glemt hvordan det hele var vet du. Men husker at jeg var stressa. Jeg var jo 100% sikker på at det ikke hadde gått og ble skikkelig overrasket når jeg testet 13 dpo og fikk en fin sterk strek. Men så var jeg helt utafor resten av svangerskapet omtrent da :p får håpe det ikke blir sånn neste gang :)
Vi må nok gjennom prøverør uansett ja, så er kanskje ryddigst det. Får se om jeg får rablet ned noe :)
 
Hva eeeer det jeg leser! Så utrolig hyggelig :D gratulerer ;) fine tester :D
 
3+6 forts.

Du vet når du tester på morningen og er fornøyd med testene? Og tenker at du ikke trenger å teste før neste morgen igjen? Og så passer du på å ikke tisse i kopp til lunsj, for du skal ikke teste uansett. Og så skal du dra fra jobb. Og da tenker du plutselig at du SKAL teste når du kommer hjem. For du har jo ikke drukket siden lunsj. Men så forter du deg på do og tisser før du får tenkt mer over det. Puh. Testetøsa tok meg ikke nå heller. Middag med drikke. Ingen sjans til testing da. Du tisser i do, ikke i kopp. Flink jente. Og så kommer kvelden. Og trangen blir ENORM! Og du kjemper tidenes kamp med testetøsa. Du vet du ikke har drukket noe særlig i løpet av kvelden. Du vet sjansen er der. Bare en liiiiten test?? Jaa?? Og vipps, på dagens aller siste urin, så klarer du f*** meg å tisse i den j**** koppen og putte teststrips oppi. SÅ mye for å være flink hele dagen. 24 timer ER for lenge å vente mellom hver test :rolleyes:

Det var enda godt testene var de fineste til nå da :D Spirelille, bare bli der du er, du. Jeg skal ta godt vare på deg til du er klar til å møte verden ❤️

Screenshot_20190114-215159_Gallery.jpg


Til og med strek-gjerrige MakeSure har fått klar rosa strek nå :D
Screenshot_20190114-215138_Gallery.jpg
 
Ja, det er sant det! Nesten så en har glemt hvordan det hele var vet du. Men husker at jeg var stressa. Jeg var jo 100% sikker på at det ikke hadde gått og ble skikkelig overrasket når jeg testet 13 dpo og fikk en fin sterk strek. Men så var jeg helt utafor resten av svangerskapet omtrent da :p får håpe det ikke blir sånn neste gang :)
Vi må nok gjennom prøverør uansett ja, så er kanskje ryddigst det. Får se om jeg får rablet ned noe :)
Ja, det er fort gjort å glemme hvordan det var. Har fått tusenvis av flashbacks de siste dagene for å si det sånn. Ikke gøy! Men jeg håper jeg slipper veien innom abort på veien til baby nr 2 i alle fall.
Det blir spennende å følge dere etter hvert :D ❤️
 
Vakre kveldstester ❤️
 
4+0

Kjapt innom for å dele dagens tester :) Veldig fine i dag også ❤️ Og så blir det spennende med blodprøve i dag. Regner med å få svar på den i morgen.

Screenshot_20190115-073455_Gallery.jpg


Screenshot_20190115-073531_Gallery.jpg


Screenshot_20190115-073516_Gallery.jpg
 
Her var det enda mer stigning! Hurra for lille spiren! Nå må du bare ruuuuuge, Enkefalos! Og kose deg på bølgen av glede! ❤️
 
Ingen tvil her altså. Du er gravid
 
Såååå fine!!!! Kjenner jeg blir misunnelig :sorry:❤️❤️
 
Her var det enda mer stigning! Hurra for lille spiren! Nå må du bare ruuuuuge, Enkefalos! Og kose deg på bølgen av glede! ❤️
Tusen, tusen takk, Eplebit! :D Det er veldig deilig å se to så sterke, rosa streker :love7
 
Back
Topp