Enkefalos hopper i det igjen!

Ja, sånne sjefer har egentlig ingenting i sjefsstolen å gjøre [emoji85] Prøver å være litt anonym her inne igjen nå som vi prøver på nytt og ikke lenger er åpne om det utad [emoji28] Men den nye arbeidsplassen er utenfor byen, så noe pendling blir det. Men tror det blir så verdt det! [emoji4] Samme yrke som før.
Nei, sant! Det skjønner jeg. Husker ikke hva du har som yrke, men ikke viktig ;) best å trives i jobben sin.:angelic:
 
16 DPO - PP 4

Av ulike årsaker har jeg forskjøvet mensen litt ved å fortsette på Crinone, men fredag var siste dag jeg tok det, og i kveld ser det ut som tanta er i ferd med å banke på døra. Regner med det braker løs i morgen. Har fått henta ut Prednisolon og Letrozol, so let the games begin :D Jeg skal ta dobbel kur Letrozol, og så må jeg huske å ringe og ordne kontroll rundt dag 12. Tror det skal passe bra med jobb slik at jeg slipper å ta meg fri når jeg endelig skal tilbake etter lang sm. [emoji28] Har ikke så mye goodwill å gå på nå som jeg har sagt opp. Dustesjefen ble skikkelig furt og ufin nemlig. [emoji849] Det bekrefter jo i grunn bare at valget med å bytte jobb er riktig.
Åh, jeg merker jeg er litt FOR spent på dette Letrozolgreiene [emoji85]

Utrolig spennende med oppstart av Letrozol og prednisolon :)
Med en sånn reaksjon fra sjefen så høres det virkelig ut som at jobb-bytte er riktig løsning ja :eek:
Håper at medisinene og en ny hverdag i annen jobb, hvor du forhåpentligvis vil trives bedre, er oppskriften for at en liten spire snart skal sitte ❤️
 
Tusen takk, gode Poppi! [emoji3590] Ble nesten litt rørt av det bildet jeg fikk i hodet av den siste setningen din. Det hadde vært knall [emoji3590][emoji3590] Det blir spennende å følge dere etter hvert også. Skal ikke se bort ifra at det blir prøving samtidig for oss selv om dere kommer et stykke etter [emoji28][emoji85]

Husk hvor langt nede vi var i forrige runde, og det gikk da og, skal gå nå og, ikke sant? ❤️ ❤️
 
Utrolig spennende med oppstart av Letrozol og prednisolon :)
Med en sånn reaksjon fra sjefen så høres det virkelig ut som at jobb-bytte er riktig løsning ja :eek:
Håper at medisinene og en ny hverdag i annen jobb, hvor du forhåpentligvis vil trives bedre, er oppskriften for at en liten spire snart skal sitte [emoji3590]

Takk [emoji3590] Det blir så stor fallhøyde når men begynner å virkelig sette inn støtet for å få til baby [emoji85] Passe ambivalent til hele greia [emoji849] Veldig spent! Og ja, jeg gleder meg veldig til å bytte jobb nå. Tror det blir perfekt [emoji4]
 
Husk hvor langt nede vi var i forrige runde, og det gikk da og, skal gå nå og, ikke sant? [emoji3590] [emoji3590]
Du har helt rett [emoji3590][emoji3590] Våre historier har jo blitt til solskinnshistorier til slutt. Ingen grunn til at det ikke skal skje igjen. Håpe håpe håpe!!
 
Er innom her hver dag og sniktitter:wideyed::rolleyes: Blir sååå spennende med nummer 2! Jeg har troa:D
Hihi, søta! [emoji2][emoji3590] Ja, dette blir litt i overkant spennende altså. Enorm fallhøyde med alle medisinene og tilskuddene [emoji85] Må vel få meg dosett nå for å holde styr på alt [emoji28]
 
CD 3 - PP 5

Tanta ramla som avtalt inn døra i forgårs ;) Så nå er jeg i gang med Prednisolon og Letrozol, i tillegg til D-vitaminer og folsyre som jeg har gått lenge på. Har også kjøpt inn Omega-3 og vitaminer som jeg må surre meg til å begynne med. Det er dette som var vinneroppskriften (minus Letrozol da faktisk) sist... Men det er mye som kan ha spilt inn den gangen. Ikke sikkert det var medisinene som gjorde det. Uansett veldig spent nå. Kontroll i slutten av neste uke for å se at alt ser fint ut "der inne". It's on! [emoji51][emoji16][emoji33][emoji122]
 
Du har helt rett [emoji3590][emoji3590] Våre historier har jo blitt til solskinnshistorier til slutt. Ingen grunn til at det ikke skal skje igjen. Håpe håpe håpe!!
All grunn til at det skal bli to fine solskinnshistorier på oss ❤️❤️❤️
 
CD 3 - PP 5

Tanta ramla som avtalt inn døra i forgårs ;) Så nå er jeg i gang med Prednisolon og Letrozol, i tillegg til D-vitaminer og folsyre som jeg har gått lenge på. Har også kjøpt inn Omega-3 og vitaminer som jeg må surre meg til å begynne med. Det er dette som var vinneroppskriften (minus Letrozol da faktisk) sist... Men det er mye som kan ha spilt inn den gangen. Ikke sikkert det var medisinene som gjorde det. Uansett veldig spent nå. Kontroll i slutten av neste uke for å se at alt ser fint ut "der inne". It's on! [emoji51][emoji16][emoji33][emoji122]
Nå skal du se at det blir fart på ting ❤
 
Bra du er kvitt duste-sjefen, og spennende at du er i gang med vinner-oppskriften igjen. :D Jeg krysser fingrene. :)
 
Bra du er kvitt duste-sjefen, og spennende at du er i gang med vinner-oppskriften igjen. :D Jeg krysser fingrene. :)
Takk [emoji3590] Veldig spennende å endelig føle at vi er ordentlig ordentlig i gang med prøvingen [emoji28]
 
Håper dette er heksebrygget som sikrer gullegg og superlim! [emoji3590] Heier masse på deg!
Tusen takk, Eplebit [emoji3590] Det skakke stå på innsatsen denne gangen i alle fall :D Det hadde vært nydelig om vi begge snart kunne entre terminforum [emoji7]
 
Back
Topp