Elnaba
Blir kjent med forumet
Hei!
Er nå 16 uker på vei, og har allerede rukket ultralyd 4 ganger… alt har sett fin ut hver gang. Jeg sliter likevel med p slappe av, og er mye engstelig for at fosteret plutselig skal stoppe å utvikle seg, og dø uten at jeg merker det.
Noen som har erfaringer, råd eller betryggende ord? Jeg har nok lest litt for dypt i dystre forumtråder og blitt påvirket i negativ retning.
Er nå 16 uker på vei, og har allerede rukket ultralyd 4 ganger… alt har sett fin ut hver gang. Jeg sliter likevel med p slappe av, og er mye engstelig for at fosteret plutselig skal stoppe å utvikle seg, og dø uten at jeg merker det.
Noen som har erfaringer, råd eller betryggende ord? Jeg har nok lest litt for dypt i dystre forumtråder og blitt påvirket i negativ retning.
Har ingen råd eller betryggende ord.. Jeg og er livredd for det. Jeg er 15 uker idag, og allerede hatt 7 ultralyd. Hadde egentlig en time denne uken og, men avbestilte og nå angrer jeg helt sykt. Klarer ikke vente 5 uker til OUL så blir nok en ultralyd neste uke. Men jeg tror det er veldig sjeldent det skjer når vi er så langt på
. Sannsynligheten for at alt går bra er myyyye større enn at det ikke skal gå bra. Jeg prøver å tenke slik, og at det vil være dumt å kaste vekk godfølelsen av et helt svangerskap, på bekymringer som det ikke er indikasjon for