Englemamma

Gullnr5

Glad i forumet
I går 27.juli, ble en perfekt liten gutt født i bilen på vei til Lillehammer sykehus :Heartblue. Vi hadde blitt sendt videre fra legevakt på Gjøvik fordi jeg hadde en infeksjon i kroppen. Jeg hadde noe vi alle trodde bare var smerter, men det var rier. I bilen gikk vannet og lillegutt kom :Heartblue

Hjertet slo sterkt og fint helt til han var født, men han var for liten for å takle verden :Heartblue

Lykke til på veien videre :Heartbigred
 
Sender deg mange trøste klemmer :Heartbigred så tøft gjort av deg å dele med oss. Kondolerer :Heartblue:Heartred
 
Kondolerer :Heartred:Heartblue Så vanvittig trist! Håper du klarer å komme igjennom denne tunge perioden sammen med familien og venner og klarer å bearbeide det :Heartbigred Lykke til videre.
 
Så utrolig trist... Sender deg mange gode varme tanker og håp for at sorgen blir til å leve med.
 
Sniker


Så leit dere mistet den lille gutten deres.
Ta vare på hverandre
 
Det var kjempe trist å høre! :( sender dere mange styrkeklemmer
 
Masse klemmer :Heartred:Heartblue
Satt med tårer i øynene igår da jeg fikk mld av deg :(
Ta masse vare på hverandre og ta godt vare på deg! Du har en fin familie rundt deg :Heartred
Tenker masse på deg!
 
Så trist:( Dumt føden på Gjøvik er stengt i sommer. Nå ser man konsekvensen av det.
 
Å kjære deg, dette var trist lesning:Heartbigred Jeg vet nok dessverre alt for godt hvordan det er når de små ikke får bli med oss videre. Sorg er hardt arbeid, og krever mye energi og tid. Ta godt vare på deg selv og familien din.

Stor klem til deg:Heartbigred:Heartbigred
 
Stor klem ❤❤❤
 
Back
Topp