LilleLisska
Forumet er livet
Bruke du det? Isåfall koffer gjør du det? Og ka du syns om at engelsk brukes i arbeidslivet? [:)]
Må bare høre litt synspunkta hær! [:)]
Må bare høre litt synspunkta hær! [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kittekat
Ja, når det kommer utenlandske kunder.
ORIGINAL: Frumei
Jeg bruker ikke det, men sambo snakker både norsk og engelsk når han er på jobb på Nordsjøen [;)]
Han synes det går greit, selvom han aldri har vært særlig god i engelsk (ifølge han selv).
ORIGINAL: Oline
Ja, jeg snakker engelsk hver dag.
Hvorfor? Jeg har 3-4 kolleger, her i vår avdeling, som bare snakker engelsk. Også har vi flere avdelinger rundt om i verden, hvor de ansatte naturligvis ikke snakker norsk. Og så har vi utenlandske kunder.
Hva jeg synes?
I min jobb er det en selvfølge.
Og jeg synes det er greit. Det fører til at jeg får trent opp og vedlikeholdt engelsken min [:)]
ORIGINAL: ¤GravidLisska¤
Ja, jeg snakker engelsk hver dag.
Hvorfor? Jeg har 3-4 kolleger, her i vår avdeling, som bare snakker engelsk. Også har vi flere avdelinger rundt om i verden, hvor de ansatte naturligvis ikke snakker norsk. Og så har vi utenlandske kunder.
Hva jeg synes?
I min jobb er det en selvfølge.
Og jeg synes det er greit. Det fører til at jeg får trent opp og vedlikeholdt engelsken min [:)]
Bra svar! [:)] Takk!
Bruke dine synspunkta å sånn i oppgaven viss det e greit! [:)]
Klart det er greit.
Jeg merker helt tydelig at jeg har et fortinn*, feks når jeg er ute og reiser, eller skal snakke med folk på privaten.
*(Fortrinn i forhold til hvordan engelsken min var før, ikke nødvendigvis i forhold til andres engelskkunskaper)