Engelen er kommet!

Er ikke vondt å bli klippet... Merkelig nok [&:] De klipper i ei ri, og som folk sier så er smertene glemt i det ungen er ute.

Jeg trodde ikke på noe av disse tinne selv før jeg fødte, men vet å at det stemmer [:D]

Lykke til [;)]
 
Gratulerer så mye med lille elias!!!! [:)]

Jeg vil anbefale at du bruker skjell, da holder brystvorten seg fuktig hele tiden,og du slipper at den tørker og "gror fast" i ammeinnlegget. jeg brukte skjell med nr 2 og da slapp jeg å grue meg når jeg skulle amme. Det er jo så forferdelig vondt med såre brystvorter. kjenner det jo helt ned i stortåa!! [&:]
 
Jepp, bruker skjell, men jordmora sa jeg ikke måtte ha de på for mye pga da kunne det oppstå betennelse. Men jeg klarer jo ikke å gå uten. Hun sa jeg ikke skulle bruke dem om natta heller. Hadde heldigvis ikke så veeeeldig mye smerter nå sist Elias fikk pupp, så håper det er begynt å bli litt bedre. [:)]
 
Åj, det er ikke lenge til du skal ha Linda*23! Lykke, lykke til...[:D]
 
Gratulerer så mye med gutten!!!! [:D]

Til deg som gruer deg for om du må klippes; du merker det ikke hvis de gjør det!! Du får lokalbedøvelse og er rimelig opptatt med andre ting når de gjør det. Jeg ble klipt ganske mye da gutten min ble tatt med vakuum, men det visste ikke jeg før de fortalte det etterpå mens de sydde. Er ganske ømt i noen uker etterpå, men jeg tror nok det er MYE bedre å bli klipt enn å revne ukontrollert..... [;)]
 
Gratulerer med den lille Lisemor.

Ønsker også Linda23 lykke til med fødselen, nå er det ikke lenge igjen ser jeg.
 
Back
Topp