Engelen er kommet!

Apeloffen

Forumet er livet
Da var endelig ventetiden over for meg og min samboer[:D] 17.august..9 dager før termin kom lille Elias til verden! Han var 3230gr og 49cm. Verdens hærligste gutt.. også er han jo så snill[:)]

Klem fra lykkelig lisemor84[;)]
 
Gratulerer så mye med deres Elias [:)][:)][:)][:)]
 
[:)]Tuuuusen takk for d[:)]
 
Jepp..gikk veldig bra faktisk. Ble innlag på sykehuset mandag formiddag pga svangerskapsforgiftning. Tirsdags kveld ca kl 8 begynte riene å komme litt hyppigere, halv fem om natten fosset vannet, og satte fart på riene. De kom så og si uavbrutt i en time før pressriene kom, og så gikk det ti minutter, så var han ute.. Jordmora var helt sjokkert over hvor fort ting skjedde..[:D]

Var e flott opplevelse[;)]
 
hehe ja, hvem vet...[:D] Ingen fødsler er lik, så man vet aldri hvordan det skal gå![;)]
 
Tror nok det går bra for dere alle
 
Takker [:)] Nei du må ikke tenke sånn.. går nok helt fint skal du se. Selv fikk jeg ett par rifter, men kjente ikke noe til det. Var uten bedøvelse også. Jordmora tappet i badekaret til meg, men fikk ikke tid til å bruke det. Prøvde meg på lystgass,men syns pustingen ble så unaturlig at jeg fikk ikke til. Gikk helt fint uten... Husker jeg tenkte under siste pressri; "å herregud, nå kommer han". DET var sprøtt.. å vite at nå kom han.. hærlig følelse[:D]
 
Takk for det veronica[:)] Ikke lenge til det er din tur nå[:D]
 
Jepp, kom hjem kl 12 ca.. han bare ligger å sover..[:D] Snill gutt ja[:)]
 
Gratulerer med den lille Prinsen!![:D][:D][:D]
 
Tusen, tusen takk[:)][:)][:)][:)][:)]
 
Gratulerer med skatten din! Jeg er selv nybakt mor og trives meget godt i situasjonen[:D].

Lykke, lykke til videre, og tro meg, det blir lettere og lettere for hver dag...

Til deg som er redd for å klippes: jeg ble klippet fordi min sønn kom ut som supermann med armen ved siden av hodet, men jeg merket ikke noe av klippet. De satte lokalbedøvelse og mer kjente jeg ikke. Ta det helt med ro, nyt tiden som gravid.

Klemmer
 
Gratulerer så masse med lille gutten din!!!!
[:D][:D][:D][:D]
 
GRATULERER SÅ MYE!!!
det må være hærlig å være ferdig med det..gikk fødselen bra??
gleder meg til at min lillemor kommer ut snart..
 
Gratulerer så mye[:)]... så heldig du er som er ferdig med denne ventetiden, håller på å bli sprø av å vente på gullet mitt nå.....

Ønsker dere lykke til videre[:D]
 
GRATULERER MASSE MED ELIAS!!!
 
Tusen takk for alle hilsninger[:D] Lille Elias er virkelig bare god! Hatt vår første natt alene nå, og det gikk jo fint det [:D] Eneste som plager meg nå er mine GRUSOMT såre brystvorter. Jeg holder på å bli gal. Er så vondt at tårene bare renner når jeg ammer.. What to do? Noen som har noen gode råd?? Gruer meg til hver gang han skal ha mat. Jeg er sår og rød... Er dette helt vanlig? Har jo hørt at det er vondt, men SÅ vondt tror jeg ikke det er meningen at det skal være... *sukk*[:@]
 
gratulerer med lille elias[;)] har du ikke sånne skjell som du har på, og så finnes det 1 krem på apoteket, med aloevera. husker ikke hvilket navn det var, men det vet de sikkert der. du for kose deg med den lille nå, og tenk bare på deg selv og babyen[;)] lykke til videre
 
Gratulerer,gartulerer med vel overstått fødsel!!![;)]
Er en herlig tid,den første tiden...Kos dere masse!!!
Ang såre brystvorter vil jeg anbefale "pure-lan"den syns jeg var kjempe kjekk.
Men er de første dagene som er værst i forhold til amminga,går seg ganske kjapt til...
Lykke til![;)]
 
hei hei [:D]
gratulerer så mye med den lille gutten din [:D]
dere får kose dere kjempe masse sammen [:)]
håper det skjer noe snart for meg oxo [:)]
klem [:)]
 
Back
Topp