Engangstønad.

leverte søknaden i uke 23 - men snakket med dem på tlf i går og fikk pengene nå i ettermiddag

ja nå fikk jeg svar på mail da, saken er oversendt til mitt nye trygdekontor. Dette til min orintering, å det har hun brukt 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dager på å fortelle meg. Forbanna merr [:@]

oversendt til nytt trygdekontor? går ikke ting på IT da?? hallo, dem må jo kunne sende deg pengene nå!?

ORIGINAL: Champ

oversendt til nytt trygdekontor? går ikke ting på IT da?? hallo, dem må jo kunne sende deg pengene nå!?
Jeg flytta jo 1 februar, å de har ikke overført meg til nytt trygdekontor ennå. Derav er det dems jobb å gi meg pengene nå, men nå har de oversendt saken til mitt  nye trygdekontor så nå aner jeg virkelig ikke hvor lang tid dette vil ta. Nå stresser jeg meg snart ihjel. Forbanna rot og surr alt sammen.

Engangstønad er ikke bare på 33,000kr [&:]
Det er 34,565 cakr Jeg skal søke det igjen men i Mai skal jeg jeg tenkte å levere den i uke 26. å skive haster.[:@][:D]

har dem overført saken din nå etter du har søkt? da er det jo fortsatt dem som har ansvaret for utbetalingen skulle man tro..... nav i et nøtteskall

nope får dobbelt vi som har tvillinger..... vi får halve nå og halve når ungene kommer[;)] 
så om ho på svangerskapskurset ditt ikke vet om det, så kanskje du skulle si det til ho... har ho ikke gitt beskjed om at det er tvillinger til nav??

jepp, får 33000 x2, hvorfor dem deler det opp aner jeg ikke, må jo ut med dobbelt uansett - men men greit nok igrunn, slipper å bruke opp alt på engang, selv om jeg gjerne skulle hatt hele nå når jeg har kjøpt ny bil [;)] asså nav burde tenkt på det at jeg må ha BIL hehe...

Om ho får permisjonspenger så får ho jo ikke engangstønaden, men da får ho ikke dobbelt, men satsen ut fra hva ho har tjent... aner ikke hva det er jeg om man får full lønn eller ikke.... hmm kanksje det kommer an på hvor mange % man er i permisjon??

hmm, får vel ikke mer fødselspenger tror jeg..... men lenger permisjonstid får man. jeg får to mnd ekstra

Back
Topp