Engangstønad.

Wiccababe

Gift med forumet
Er det flere enn meg her som har rett på det? Noen som vet hvor lang tid det tar fra du har søkt om det til du får de utbetalt?[:-]

etter uke 26 kan engangstønaden utbetales - kommer an på hvor kjapp navkontoret ditt er

snakket med nav, de sender ut pegene så fort du er ferdig gått uke 26 og det er du jo, så da burde det bare være snakk om dager før du får dem.

jeg leverte søknaden for en halvtime siden, men skjønte bare halvparten av hva jeg kryssa av på og greier, så lurer på om den egentlig blir godkjent. hun dama virka litt veeeeeel usikker på alt jeg spurte om! men håper jeg får den SNART!!

leverte 2 ganger jeg.. første gang etterlyste jeg pengene etter 1,5 uke. da hadde resepsjonisten rota bort søknaden min. så jeg sendte sambo inn med nye papirer, og da var pengene på konto dagen etter.[:)]  er jo bare å avtale et møte, så er du sikker på at du får gjort/krysset ut det du skal, og så sier du bare at du vil ha pengene inn på konto så fort som mulig.. jeg fikk nemlig beskjed om at det var en stønad som så å si ble betalt ut på dagen[;)]

Hallo..
Jeg til høre egntlig  September. Men jeg er her inne når det gjelder engangstønad.
I fjor søkte jeg enganstønad sa di jeg måte lever den i uke 26 ikke etter uke 26.[;)][:)]
Og skive Haster eller noe slikt kan du få pengen litt tidligere .
Det skal jeg gjøre i år og.
Jeg må søke når dere har termin...[:D][:D]

Hmmmmm.... Hvem har rett på dette da?

Engangstønad har du rett på dersom du ikke har vært yrkesaktiv og tjent opp permisjonspenger....

du kan søke engangstønad akkurat når det passer deg før eller etter uke 26 spiller ingen rolle, men pengene blir ikke utbetalt før du er fullgått 26 uker dva f.o.m. uke 27 sender dem ut penger

Det er ingen utbetalingsdatoer som har noe å si for engangstønaden, den kommer nå du da som sagt er fullgått uke 26, uavhengig av andre ytelser

jeg leverte søknaden når jeg akkurat var på uke 27 og fikk pengene en uke etterpå.

Takk for svar alle sammen. Jeg leverte søknaden i går, hun som har med det å gjøre var ikke på jobb. Hun skulle ringt meg i går, men jeg får ringe å pese i morgen på hvorfor jeg ikke har hørt noe ennå. Å si at det haster for det stemmer jo.

Nei, dessverre så er de ikke noe raske. Jeg trenger pengene NÅ så jeg kan få kjøpt vogn og seng å stellebord.

Ja det kommer ann hvor i landet du bor Trydetkontor gir ut pengene og sier forskjelig tid når man må søke å levere det.
Jeg husker at jeg fekk ikke i uke 27 jeg fekk i uke 26 jeg skreiv haster fekk jeg det 3 dager etter på..[:D]
Men det kommen an på hvem du lever til osv...

sitter her å venter på min, så utrolig kjedelig å vente på alt mulig asså[&:] men forhåpentligvis kommer den før helgen... kan jo ihvertfall ha et håp om det [8D]

jeg tror vi klarer oss med de 33 000 til det som skal shoppes før bebisen kommer. jeg får stipend hver mnd etterpå da og mannen jobber, så vi skal nok få råd til bleier:)

Det er ikke mye nei, kunne gjerne vært mer. Men en får jo bare gjøre hva man kan ut av det. Ringte å maste nå, den sure dama som tok telefonene da, 3 dager var jo ikke lenge siden da [:'(] men sa at hun kunne skrive at det hastet men tviler på at hun gjorde det. Men skal hun være så vanskelig så kan jeg dra innom igjen etter skolen i morgen jeg bare for å være skikkelig vanskelig tilbake [:@][:@][:@]

kan vel ikke skryte at det varer så lenge nei.... men fikk den nå i dag - så nå har jeg allerede svidd av mye og ennå er jeg ikke halvveis [8D]

ORIGINAL: Champ

kan vel ikke skryte at det varer så lenge nei.... men fikk den nå i dag - så nå har jeg allerede svidd av mye og ennå er jeg ikke halvveis [8D]
Så heldig du er da. Når var det du søkte om å få dem?

Back
Topp