Engangsstønad

Kalihk

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har søkt om engangsstønad,gjorde det mandag 8 juni med hjelp fra ei på Nav..Noen som vet hvor lang tid det kan ta i trondheim (NAV heimdal) ? Noen som har fått allerede ? :)

Er ca 6 ukers behandlingstid på foreldrepenger ihvertfall. Kanskje ca det samme? Du kan jo alltids

Jeg søkte på nett hjemme og pengene kom etter 6 dager (inkludert helga). Behandlingstid er 1 uke her i kommunen.

Du kan sjekke på navs hjemmesider hvor lang behandlingstid det er i din kommune. Må nesten forholde seg til oppgitte tider der :)

Jeg søkte på nett hjemme og pengene kom etter 6 dager (inkludert helga). Behandlingstid er 1 uke her i kommunen.

Du kan sjekke på navs hjemmesider hvor lang behandlingstid det er i din kommune. Må nesten forholde seg til oppgitte tider der :)

Oki :) gikk innom Nav jeg å gjorde alt der med hjelp fra ei som jobba der :)

Står 6 uker.. Syns bare det høres lenge ut,hører folk får etter en uke

Oki :) gikk innom Nav jeg å gjorde alt der med hjelp fra ei som jobba der :)

Står 6 uker.. Syns bare det høres lenge ut,hører folk får etter en uke

Stor forskjell fra region til region i landet. nabokommunen her har 4 uker, mens her bare 1. Prøvd å logge inn på nav.no å sjekke om status har endra seg?

Stor forskjell fra region til region i landet. nabokommunen her har 4 uker, mens her bare 1. Prøvd å logge inn på nav.no å sjekke om status har endra seg?

Sjekka Nav.no igår .. Men skal logge inn å sjekke idag å :D

Jeg søkte på en mandag og fikk det 2 dager etter og ha søkt :)

Det var fort :O håper hvertfall jeg får uka her.. Er så mye som skal kjøpes og ordnes før lille kommer :)

Back
Topp