Fru Lale Glad i forumet Februarbarna 2023 20 Mar 2015 #21 m&m mini skrev: Engangsstønad er vel bare for de som ikke har rett på permisjon ettersom jeg har forstått. Og med 100% stilling vil du jo få permisjon Klikk for å utvide … Du kan velge hva du vil benytte deg av!
m&m mini skrev: Engangsstønad er vel bare for de som ikke har rett på permisjon ettersom jeg har forstått. Og med 100% stilling vil du jo få permisjon Klikk for å utvide … Du kan velge hva du vil benytte deg av!
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 20 Mar 2015 #22 Fru Lale skrev: Du kan velge hva du vil benytte deg av! Klikk for å utvide … Åja. Da lærte jeg noe nytt i dag og
Fru Lale skrev: Du kan velge hva du vil benytte deg av! Klikk for å utvide … Åja. Da lærte jeg noe nytt i dag og
Fru Lale Glad i forumet Februarbarna 2023 20 Mar 2015 #23 m&m mini skrev: Åja. Da lærte jeg noe nytt i dag og Klikk for å utvide … Få velger ho engangsstønad fremfor permisjon med lønn, men ikke alle kan eller vil ta permisjon. Så man kan velge
m&m mini skrev: Åja. Da lærte jeg noe nytt i dag og Klikk for å utvide … Få velger ho engangsstønad fremfor permisjon med lønn, men ikke alle kan eller vil ta permisjon. Så man kan velge