Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle selvfølgelig stå 26 Hehe. Nei har ikke handlet noe særlig enda. Bittelitt klær bare så gleder meg til å komme i gang. Har bare lekegrind fra før for jeg skulle ikke ha flere barn etter de 2 jentene mine. Haha. Så nå er gutten på vei36???
Har du ikke handlet noe enda?
Skal ikke ja engangsstønad selv, men søker vel permisjon/foreldrepenger neste gang jeg skal til jordmor. Tror jeg da er 27 uker
Skulle selvfølgelig stå 26 Hehe. Nei har ikke handlet noe særlig enda. Bittelitt klær bare så gleder meg til å komme i gang. Har bare lekegrind fra før for jeg skulle ikke ha flere barn etter de 2 jentene mine. Haha. Så nå er gutten på vei
Ja vi gleder oss veldig alle 4 kjekt å arve ja. Kommer å kjøpe det meste brukt denne gangen. Har bestilt ny seng, men resten blir brukt. Og nye klær da. Har nesten ingen gutter i familien på noen av sidene, så blir å kjøpe det meste av klær ogsåRegnet med det hehe
Blir koselig med en lillebror da
Her er jeg nesten ferdig med de store tingene. Har arvet en del. Veldig deilig å slippe å kjøpe alt nytt
Ja vi gleder oss veldig alle 4 kjekt å arve ja. Kommer å kjøpe det meste brukt denne gangen. Har bestilt ny seng, men resten blir brukt. Og nye klær da. Har nesten ingen gutter i familien på noen av sidene, så blir å kjøpe det meste av klær også
Det er jo kjempe kjekt litt nye klær kjøper vel de fleste uansett tror jeg. Er så gøy å gå ut å handle til de små elsker baby ting shopping! HeheBlir litt nytt da ja. Har kun kjøpt bilsete og newborn sete nytt her. Ellers har jeg kjøpt brukt stellekommode og tripp trapp. Resten arver jeg kjøpt klær da, men mulig jeg arver litt der og. Kusina mi har klær etter begge sine, som er en av hver
Det er jo kjempe kjekt litt nye klær kjøper vel de fleste uansett tror jeg. Er så gøy å gå ut å handle til de små elsker baby ting shopping! Hehe
Jeg skal også søke, må bare vente til etter uke 26 er i uke 23+2 nå
Er det nok å ta kopi av helsekortet?
Du må ha skriftlig bekreftelse datert i uke 26 eller senere, helsekortet er ikke nok dessverre
Men har man rett på engangsstønad hvis man har fast jobb i 100% stilling.
Samme her shopper mye til jentene, men gidd liksom ikke til meg, mannen eller husetSmå babyklær er kjempegøy å shoppe er ikke så glad i shopping egentlig, men akkurat babyting er veldig gøy♡
36???
Har du ikke handlet noe enda?
Skal ikke ha engangsstønad selv, men søker vel permisjon/foreldrepenger neste gang jeg skal til jordmor. Tror jeg da er 27 uker
Er det med legen/jordmor du gjør dette? Man trenger ikke sette opp møte med nav eller noe ??
Nav trenger kun terminbekreftelse fra jordmor/lege og skjemaet du fyller ut på nav lett å fylle ut da de ikke trenger noe intektsopplysninger. Man får jo ikke engangsstønad om man har inntektEr vel bare å fylle ut søknaden, og der kan ihvertfall jm hjelpe meg med har ikke sett på søknad enda da, så aner ikke hva som skal inn, men vil ikke tro nav trenger noe mer enn inntektsopplysninger?
Er vel bare å fylle ut søknaden, og der kan ihvertfall jm hjelpe meg med har ikke sett på søknad enda da, så aner ikke hva som skal inn, men vil ikke tro nav trenger noe mer enn inntektsopplysninger?