Jeg som har gått på AAP og er ung ufør er godt kjent med nav kontoret her og de er dritt far skal jo få hele permisjonen min også så blir litt papirer og lege erklæringer
Ja da vil jeg tru det er litt papirer som må ordnes. ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som har gått på AAP og er ung ufør er godt kjent med nav kontoret her og de er dritt far skal jo få hele permisjonen min også så blir litt papirer og lege erklæringer
Ja da vil jeg tru det er litt papirer som må ordnes. ..
Okey. Krysser fingrene for deg fra jeg leverte til jeg fikk avslag nå i dag tok det 9 virkedager, så må det plusses på for påsken. 1-2 uker er normal behandlingstid så da blir det 2-3 med påsken. Jeg og fikk beskjed på mitt lokale nav om at en liten uke var normalen, men kommer nok litt an på hvor man bor og hvor mange som søker. Krysser fingrene for fortgang for alle! HeheÅja.. De sa til meg at det ville ta ca 4-5 virkedager, så får håpe det stemmer
Jepp gruer meg til hele prosessen
Okey. Krysser fingrene for deg fra jeg leverte til jeg fikk avslag nå i dag tok det 9 virkedager, så må det plusses på for påsken. 1-2 uker er normal behandlingstid så da blir det 2-3 med påsken. Jeg og fikk beskjed på mitt lokale nav om at en liten uke var normalen, men kommer nok litt an på hvor man bor og hvor mange som søker. Krysser fingrene for fortgang for alle! Hehe
Ikke nødvendigvis for den kommunen jeg bodde i har et veldig bra nav kontor og man får hjelp til det man trenger.
Mens der jeg bor nå som er mindre er helt håpløst. De kan jo ikke hjelpe til med noe og når man er der så får man bare til svar at de ikke vet samt at de er sure og grettne. Så jeg ringer alltid til nav og får hjelp på telefon. Der vet de som regel hva de snakker om og de er hyggelige.
Kommer sikkert veldig an på den man møter uansett hvor det er vil jeg tro:/
Det kan nok hende, men når man aldri kan få hjelp der så mister man motet litt...
Det er sant virker som det er altfor mange som misliker jobben sin på nav og ikke vet hvordan ting skal være. Burde ikke fått lov til å jobbe der
Det er sant virker som det er altfor mange som misliker jobben sin på nav og ikke vet hvordan ting skal være. Burde ikke fått lov til å jobbe der
Ja man kan lure på hvorfor de jobber der egentlig...
Mammaen til en kompis av meg jobbet på NAV Biri før og hun fortalte de nesten hadde et "stjerne i boka" system på å være vanskelig, sånn bokstavelig talt, de fikk skryt når de fikk inn klager og hvis de klarte drøye ting!! Er det mulig
Mammaen til en kompis av meg jobbet på NAV Biri før og hun fortalte de nesten hadde et "stjerne i boka" system på å være vanskelig, sånn bokstavelig talt, de fikk skryt når de fikk inn klager og hvis de klarte drøye ting!! Er det mulig
Hjelpes. Er det noe rart folk blir frustrerte over NAV liksom?
De skal jo være der for å hjelpe, ikke gjøre alt vanskeligere