Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På søknaden står det at man skal ha terminbekreftelse datert etter 26 fullgåtte. Så kan vel ikke søke før 27+0 da? Jeg skulle nemlig sende inn i dag etter jeg har vært hos jordmor, er 26+5, men må vel vente et par dager da?
hvor finner man søknadsksjema? på NAV sin hjemmeside?
Ja. Ligger under person - venter du barn - engangsstønad. Kommer opp på høyreside "skjema"
Her er det jeg mente. Det betyr vel at man ikke kan søke før 27+0? Ikke 26+1.. ?
Vis vedlegget 110162
Ja var det jeg også prøvde å forklare, men nei. Var vist ikke slik de opererte gitt26 fullgåtte er jo 26+0, så du skal være innafor du da
Du er i 27. uke
Man er påbegynt uke 27, når 26 er fullgått. Vi sier ikke at vi er i uke 26 før vi egentlig er ferdig med den og påbegynt uke 27. Litt tungvint, men sånn er det. Du kan søke når du er 26+1Her er det jeg mente. Det betyr vel at man ikke kan søke før 27+0? Ikke 26+1.. ?
Vis vedlegget 110162
Ja var det jeg også prøvde å forklare, men nei. Var vist ikke slik de opererte gitt
Ja det er helt håpløst!Da bør jo det stå på papirene da. Skjønner ikke hvorfor de skal være så vanskelige innimellom. 26+0 er jo 26 fullgåtte, så da bør de jo heller gjøre om på informasjonen de gir ut da
Ja det er helt håpløst!
Da skal nok gå helt fint mulig pengene ikke kommer før om 2-3 uker pga påsken fikk jeg beskjed om i dag.Jeg søkte hvertfall i dag, 26+5 og regner med at det går helt fint og at pengene er på konto neste uke en gang krysser fingrene for det.
Da skal nok gå helt fint mulig pengene ikke kommer før om 2-3 uker pga påsken fikk jeg beskjed om i dag.
Åååh gruer meg begynne styre med nav
Ja det er ikke bare bare å styre med nav akkurat... heldigvis så er noen nav kontorer enklere enn andre, det jeg hører til er helt håpløst...
Tror jeg er en av de heldige der. Hatt mye med nav å gjøre de siste årene, men ikke hatt noen store problemer heldigvis min erfaring er at små kommuner er bedre enn de store. Vet ikke om det stemmer overalt men.
Ja det er ikke bare bare å styre med nav akkurat... heldigvis så er noen nav kontorer enklere enn andre, det jeg hører til er helt håpløst...