Eneste uten symptomer ?

Hei! Jeg bare lurer på en ting, jeg tror jeg er i 4+2. Men nå når jeg kom hjem opplevde jeg, beklager for detaljer, men en veldig lys rosa utflod eller mens. Er dette vanlig? Har til nå bare hatt negative tester, men har lest mye om at mange ikkje får positiv før litt senere i svangerskapet, noen som vet eller har opplevd dette? Har ømme pupper, kunne ikkje løpe uten at det gjorde vondt, har vært kvalm en stund og ekstremt god luktesans
 
9+5 og ingen symptomer enda :happy090 Skulle gjerne hatt litt symptomer bare så man hele tiden var helt sikker på at man enda var preggo.:porc:Heartpink Får kjøpe meg hjertemonitorsak :p
 
11+4 i dag og fortsatt ingen symptomer, forrige svangerskap var jeg elendig i 9 mnd. Og nå merker jeg egentlig ingenting
 
Svært lite.. småkvalm hvis jeg ikke spiser på lenge , bare. Trøtt og tisser ofte. Prøver å trøste meg med at sist var jeg så kvalm jeg aldri har vært, men mistet i uke 10. Har mistet to ganger nå , så livredd og tolker selvfølgelig lite symptomer med at det går dårlig:( 3 uker til uke 12
 
Jeg har blitt litt bedre, kastet ikke opp hele helgen faktisk. Et under å beholde middagen...
Kastet opp i dag morges, men det er helt greit på tom mage.

Er jevnt over kvalm, men har fått høre av sjefen at jeg har fått litt farge i kinnene igjen (hun vet at jeg er gravid), så det går fremover!
 
Nå har jeg ingen spes symptomer. Har
Vært litt kvalm, trøtt og sprengte bryster men det er over. Bortsett fra puppene :hilarious: Eneste er at jeg tisser ofte. Hadde ingen spes med de 3 andre bortsett fra litt kvalme i starten men ellers ingenting annet.. må si det er fryktelig godt å ikke være plaget med noe akkurat nå. Første barnet fikk jeg fersk 19 åring og nå siste 31 år og alle svangerskapene hittil har vært lite symptomer egentlig. Eneste jeg gruer meg til er bekkenet mitt. I alle svangerskap har det vært smerte fra. H.... men ellers er det tipp topp.
 
Tror jeg er en av de uten mye symptomer. Føler meg som vanlig foruten at jeg er blitt vanskelig i matveien, er ikke alt som frister lenger! Er 8 + 6 i dag.
 
Føler meg litt mindre sliten i dag :)
 
Første dag uten et eneste symptom på 2 uker, har ikke hatt smerter eller blødninger, så da er vel alt bra:)
 
Føler meg såpass normal for tiden at jeg blir bekymret, godt det ultralyd over helga. Har ikke vært uggen de siste 2-3 dagene og har spist endel eksotisk mat med blant annet litt krydder uten å få hetta. Helt fantastisk!
 
12+5 idag og 99 % av kvalmen har gitt slipp. Er heller ikke like sliten, men merker at energinivået likevel ikke er som det bruker å være. Når det kommer til husarbeid, så er det ofte nok med én oppgave på ettermiddagen etter jobb og middag - så enten blir det oppvaskmaskina eller klesvasken eller støvsuging. Har sjeldent ork til mer enn én ting. :dead:

Bekkensmertene har derimot gjort sitt inntog, og dagene på jobb begynner å bli vonde.
 
Har igrunn ikke noe jeg heller er ca 10+ 5 , har ikke hatt ømme bryster hele tiden i det hele tatt. Bare niplene som er litt såre. Men har vært mye trøtt og sliten og sulten :p men utover det nesten ikke noe så var redd når jeg var på TUL 9+4 men var liv og røre i begge 2 inni der:) så håper at det fremdeles er det da jeg igrunn ikke har har følt noe siden jeg ble gravid:p hatt litt hodepine men gått over heldigvis:)
 
Virker som om det meste snudde forrige helg. Er som ett nytt menneske egentlig. Her trent, vært sosial og aktiv. Ikke kvalm. Kjempedeilig! Er 11+2 i dag.
 
Virker som om det meste snudde forrige helg. Er som ett nytt menneske egentlig. Her trent, vært sosial og aktiv. Ikke kvalm. Kjempedeilig! Er 11+2 i dag.
Snudde det rundt 10 uker for deg også? Jeg har vært superkvalm og brått igår når jeg var 10+0 var kvalmen helt forsvunnet.
 
Snudde det rundt 10 uker for deg også? Jeg har vært superkvalm og brått igår når jeg var 10+0 var kvalmen helt forsvunnet.
Haha ja, når jeg tenker meg om så våknet jeg mandag (10+3), og var i bedre form. Har ikke tatt kvalmestillende denne uka heller
 
Så bra da! Er jo så deilig at kvalmen forsvinner men man blir jo litt bekymret også :p at det kan snu sånn over natta.
Ja det er jo veldig merkelig. Var litt som å bli født på ny :p
 
Back
Topp