Eneste uten symptomer ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
i dag er jeg 6 + 1 :) men forsatt ingen symptomer, uansett hvor mye jeg håper og venter i spenning. Har sett flere som har sagt de ikke har symptomer, nå har symptomer. Sp jeg lurer på, jeg jeg den eneste her nå som ikke har symptomer ?
 
Jeg har litt. Kvalmen/uggenheten har begynt å melde seg (i går), og jeg har høy spyttproduksjon og må tisse ofte. Litt såre brystvorter.
Etter el så er jeg 5+5 i dag.

Forrige svangerskap satt jeg hos lege 7+6 og sa jeg gledet meg til å føle meg gravid. Da hadde jeg ikke så mye symptomer. Eller, de kom og gikk. Da jeg såvidt var 4+1 var jeg med nevøene mine på hockeyisen. Det eneste jeg gjorde var å ha skøyter på bena og gå rolig over til andre siden. OG jeg så prikker og trodde jeg skulle kaste opp der og da, kaldsvettet. Klarte å karre meg tilbake igjen og løp på toalettet. Men fikk det aldri sånn igjen, sikkert utløst av noe balansegreier på skøytene.

Symptomer kan komme og gå. JEg ble for eksempel ikke kvalm før i uke 9 i forrige svangerskap, men da holdt det i gjengjeld frem til fødsel med oppkast hver dag.

Så, alle er forskjellige, kanskje du er en av dem som er kjempeheldig og ikke får så mange av de kjipe symptomene? :)
 
Jeg har svært likte symptomer, litt uggen bare, men det regner jeg med gir seg etterhvert og veldig trøtt, men det regner jeg også med gir seg etterhvert:) Noen dager føler jeg meg helt normal, altså ikke gravid, og andre dager (som i dag) skulle jeg ønske jeg ikke måtte på jobb og heller kunne ligge i senga og sove hele dagen :hilarious:

I forrige svangerskap kom symptomene først i uke 7, og da ønsket jeg plutselig de ikke var der :hilarious:
 
Takk for svar :) jeg er så nervøs til tider. Tar tester for å roe nervene :knegg: . De e fra uke 4 og utover. Den sterkeste er fra i dag var betryggende da :) fikk også en digital i helga det sto 3+ på. Så satser på at jeg ennå er gravid, tross at man er så irriterende fin form

7BA3CCBB-F57C-47FF-92FE-1606290801A4.jpeg
 
Denne gangen har jeg en god del symptomer, men i forrige svangerskap var jeg så og si symptomfri. Var uggen rundt uke 11, men ellers var alt helt vanlig. Tisset lite, sov godt, god temperatur i kroppen, ikke ømme bryster. Alt var bare fryd og gammen :D så det er like normalt som masse symptomer, men skjønner det kan være litt vanskelig å forstå av og til. Du ser jo veldig gravid ut på testene da :p
 
Nyt det mens det varer! Hehe. Sist svangerskap kjente jeg lite til graviditeten før kvalmen meldte seg for fullt rundt uke 6. Kan jo håpe du er heldig og blir lite plaget hele veien.
 
Hvis du er bekymret ville jeg kontaktet lege og ta blodprøve for å se om hcg nivået stiger eller synker. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

Jeg hadde en MA i desember og jeg mistet symptomene mine i uke 6. Og var på ultralyd i uke 8 og da fant de ingen foster. Denne gangen er jeg veldig bekymret og redd for å miste eller gjentagelse av MA’en. Men håper på det beste.

Er i uke 4+6 nå og har kun mensensmerter, blir anpusten fort. Men jeg kan ikke si jeg har mye symptomer så.. dette er mitt 3 svangerskap. Har ett fullført svangerskap. Jeg er livredd for å miste! Skal ta TUL i uke 7-8! Håper på positivt svar :)

Lykke til ♥️ håper slt går bra med deg :) <3
 
Jeg hadde minimalt med symptomer sist. Ikke mye nå heller, men merker det skjer ting i kroppen liksom. 3 år siden sist jeg var gravid, så kroppen skjønner vel hva som er på gang igjen.
Sjansene øker jo for hver dag at ting går bra, prøv å slappe av og nyt at du er symptomfri ;)
 
i dag er jeg 6 + 1 :) men forsatt ingen symptomer, uansett hvor mye jeg håper og venter i spenning. Har sett flere som har sagt de ikke har symptomer, nå har symptomer. Sp jeg lurer på, jeg jeg den eneste her nå som ikke har symptomer ?
Nei hallo slapp av. Det er faren med disse symptom trådene. Glad jeg har et hatt et svangerskap fra før. Da fantes det ikke smart tlf og all infoen fikk jeg av en bok jeg fikk av min mor (var i 2002). Da hadde jeg nesten ingen symtomer og kom heller ikke på at det var noe å uroe seg for. Hos meg får jeg litt av og til men er bare glad til jo mindre det er.
Så lenge du ikke har vonde smerter og blødninger så ta alt med ro ❤
 
Takk for svar :) jeg er så nervøs til tider. Tar tester for å roe nervene :knegg: . De e fra uke 4 og utover. Den sterkeste er fra i dag var betryggende da :) fikk også en digital i helga det sto 3+ på. Så satser på at jeg ennå er gravid, tross at man er så irriterende fin form

Vis vedlegget 288787
Tror jeg aldri har sett en SÅ sterk teststrek før:eek: Du ER gravid! Med første hadde ikke jeg symptomer heller før senere. Gikk helt fint likevel :)
 
Takk for svar :) jeg er så nervøs til tider. Tar tester for å roe nervene :knegg: . De e fra uke 4 og utover. Den sterkeste er fra i dag var betryggende da :) fikk også en digital i helga det sto 3+ på. Så satser på at jeg ennå er gravid, tross at man er så irriterende fin form

Vis vedlegget 288787

Det der er den mest positive testen i verden, tror jeg! :smiley-bounce022

Har ikke hatt særlig til symptomer så langt, men nå er det noen få som har meldt seg:
1 sulten. Alltid. Hele tiden.
2 trøtt. Alltid. Hele tiden.
3 tidvis sterk luktesans. Spesielt på morgenen. Har ikke kjent noe til den i dag, da.

Sist svangerskap hadde jeg flere kroppslige og plagsomme symptomer, så jeg velger å nyte fraværet enn så lenge
 
Jeg har få symptomer, men det hadde jeg i forrige svangerskap også så føler meg bare heldig så langt :)
 
Samme her. Har få symptomer. Er 4+2.
Er ikke symptomfri da, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg hatt andre naturlige forklaringer på det jeg kjenner (fks. pms, sliten, begynner å bli syk-følelse osv.)
 
Last edited:
Jeg er 6+3 og de eneste symptomene jeg har er ømme pupper på kvelden/natta og litt trøtthet i perioder. Nyter hver dag jeg er i fin form og har overskudd for jeg vet det kommer dager som er helt pyton ;):)
 
Så glad for denne tråden!
Godt å høre at det er flere som har lite/ingen symptomer. Tester meg snart ihjel, bare svake streker, men de er positive!
Skal til legen til uken og ta blodprøve for å få roa huet. Blir jo gal av å tisse på pinner hver dag:smiley-angelic006
 
Jeg har ikke noe annet enn såre bryster. Men føler meg mye mer avslappa og tålmodig akkurat nå. Guttungene stresser meg ikke så mye når de krangler osv. Føler meg rett og slett litt salig :knegg:
Jeg hadde ikke mye kvalme eller andre symptom i de forrige svangerskapene mine heller da, utenom bekkenløsning da, men det kom jo mye senere.
 
Har heller ingen symptomer :) Tenker at det må nytes før kvalmen kommer sigende :hilarious:
 
Back
Topp