Energi

Om det hjelper, så begynte jeg på fødebagen i helga og er ikke ferdig. 35 dager til maksdato, og begynnende vekstavvik som gjør at jeg kanskje blir satt igang før... :wideyed:

2,5 åringen får ikke gå i barnehagen pga forkjølelse, så her blir ikke gjort stort mer enn jeg må.

Hadde storebror vært hjemme, hadde mannen hatt hjemmekontor her. Han fikk spørsmål om å flytte ferien en uke pga noe jobb greier, så da blir det hjemmekontor siden storebror har startet ferien fra barnehagen, og jeg trenger hvile midt på dagen.

Har i dag kjøpt litt snacks tilrå ha i fødebagen, så har startet på hva som skal i fødebagen :rolleyes:, har en liste over ting som evt må med om mannen må pakke.

Minker på tid til maksdato for din del da, håper vekstavviket holder seg stabilt slik at du får gått lengst mulig.
Her har de så langt holdt seg til normal vekst, der gutten er litt større enn jenta, så får vi se hva kontrollen neste uke sier
 
Hadde storebror vært hjemme, hadde mannen hatt hjemmekontor her. Han fikk spørsmål om å flytte ferien en uke pga noe jobb greier, så da blir det hjemmekontor siden storebror har startet ferien fra barnehagen, og jeg trenger hvile midt på dagen.

Har i dag kjøpt litt snacks tilrå ha i fødebagen, så har startet på hva som skal i fødebagen :rolleyes:, har en liste over ting som evt må med om mannen må pakke.

Minker på tid til maksdato for din del da, håper vekstavviket holder seg stabilt slik at du får gått lengst mulig.
Her har de så langt holdt seg til normal vekst, der gutten er litt større enn jenta, så får vi se hva kontrollen neste uke sier

Det er nok snakk om en uke til og fra på igangsetting, så tenker det ikke gjør så mye uansett. Men best om de vokser som de d kal begge da.

Mannen er bonde, så han ser jeg bare når det er spisetid akkurat nå. Svigermor hjelper heldigvis litt, og så er mini med litt i traktoren.
 
Det er nok snakk om en uke til og fra på igangsetting, så tenker det ikke gjør så mye uansett. Men best om de vokser som de d kal begge da.

Mannen er bonde, så han ser jeg bare når det er spisetid akkurat nå. Svigermor hjelper heldigvis litt, og så er mini med litt i traktoren.

Har en svoger som er bonde, så kjenner til (gjennom søster) at det er en travel tid for bøndene. Bra svigermor hjelper litt til :)
 
Et tips er å ta blodprøver for et spektrum av mangler. Har vært helt utrolig energiløs selv, utslitt så ille at jeg ikke oom meg opp om morgenen.

mangler x antall vitaminer og mineraler.

er framdeles mye sliten og trett men jeg er så heldig å ha mannen hjemme på pappperm og har mye avlastning der.

ellers bare å sove å slappe av. Man skal ko føde babyen også :D

Nå har jeg sendt mail til legen og bedt om å ta en blodprøve for å sjekke verdiene. Har lite energi og det kommer nok av for lite/dårlig søvn og graviditeten generelt, men etter det du skrev tenker jeg at det skade å ta en liten sjekk.
 
Her glimter energien til innimellom, så jeg tror det som har mest å si hvor godt jeg sover om natta. Men en blodprøve for å sjekke forskjellige mangler er noe å tenke på, selv om jeg går på multivitamin og jerntilskudd
Jeg lurte på flyttbar aircondition fordi soverommet til storebror blir veldig varmt når sola står på, og da kunne vi ha avkjølt det litt før han legger seg, for så å flytte den inn på vårt for å få litt mer fornuftig sovetemperatur der, men mannen mener vi kanskje klarer oss med en vifte, så får se hva vi ender opp med.

Burde sikkert fått noe i fødebagen snart ja, er sykemeldt, så satser på jeg klarer å gjøre litt innimellom :)


Vi måtte kjøpe flytbar aircondition fordi soverommet til vesla har ettermiddag og kveldssol, men kan ikke skryte av at den er så veldig flyttbar... Det må monteres på avtrekk på de rommene som den skal brukes på og hvis dere ikke vil lage hull i veggen er det kun med til å feste på ett vindu... Så det har endt med at vi har lagt madrass på gulvet til vesla som jeg legger meg inn på i håp om å få litt søvn... Den fungerer bra(litt mye lyd), men må nok ha en på hvert rom hvis det skal være en permanent løsning...
 
Jeg sliter med fibromyalgi og kronsik fatique, så aner ikke om det er det eller hva det er. Men jeg er også helt tom om dagen...
Så håper det går over snart og jeg får litt mer og gå på kjenner jeg.
 
Vi måtte kjøpe flytbar aircondition fordi soverommet til vesla har ettermiddag og kveldssol, men kan ikke skryte av at den er så veldig flyttbar... Det må monteres på avtrekk på de rommene som den skal brukes på og hvis dere ikke vil lage hull i veggen er det kun med til å feste på ett vindu... Så det har endt med at vi har lagt madrass på gulvet til vesla som jeg legger meg inn på i håp om å få litt søvn... Den fungerer bra(litt mye lyd), men må nok ha en på hvert rom hvis det skal være en permanent løsning...
Kjøpte flyttbar AC på Power sist uke, og de selger sånne ekstra fester utenom, 199 kr for den typen som hører til min. Men enig i at den ikke er så veldig flyttbar.
 
Godt å høre at det er normalt å være så energiløs, men kjipt at dere alle har det slik. Jeg er helt på bærtur i dag, har absolutt ikke fått sovet nok og føler egentlig bare for å gråte. Gutten min er forkjøla og hjemme fra barnehagen, og det går bare ikke opp, det blir så mye TV-titting fordi jeg ikke orker noe.
 
Godt å høre at vi er flere, selv om jeg ikke unner noen å være så sliten! :) Sover selv så utrolig dårlig om natten, våkner både av bekkensmerter og krampe i leggene. Også er der jo så utrooolig varmt! Har varmepumpen på full kjøling når bare jeg er hjemme, men samboeren holder jo da på å fryse ihjel når han kommer hjem :smiley-angelic002
 
Back
Topp