Flere enn meg som har null energi om dagen?
Har en liten liste over ting som burde vært gjort før babyene kommer, men alt jeg orker etter storebror er levert i barnehagen er stort sett å ligge og halvsove på sofaen
Er kanskje varmen som gjør at jeg sover dårlig om natta, men hjelper ikke at jeg må opp flere ganger for å gå på do iløpet av natta heller
Har en liten liste over ting som burde vært gjort før babyene kommer, men alt jeg orker etter storebror er levert i barnehagen er stort sett å ligge og halvsove på sofaen
Er kanskje varmen som gjør at jeg sover dårlig om natta, men hjelper ikke at jeg må opp flere ganger for å gå på do iløpet av natta heller
Last edited:
Jeg sover også mindre nå om natten...er sååå lei av dogåingen 
Jeg fikk beskjed om å sove når jeg kjenner søvnen komme, 2-3 turer på do om natten gjør at den sammenhengende søvnen er bare å glemme
du får ta litt innimellom når energien er der, eller plassere deg fint på sofaen og peke med mannen pakker
For meg har det vært slik alle gangene jeg har vært gravid, og jeg er veldig glad for å være sykemeldt. For formen er skikkelig uforutsigbar, men det som går igjen er at når jeg gjør _noe_ så må jeg legge med nedpå etterpå.
Jeg gruer meg bittelitt til ungene har skoleferie 
Synes ikke vi skal ha dårlig samvittighet for det i hvert fall