Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er sjansen for å få det ved icsi? Har hørt det er større sjanse for det ved icsi
Nei det vet jeg ikke. Har bare hørt detEr det større sjanse?Why?
Nei det vet jeg ikke. Har bare hørt det
Hehe , altså jeg vet ikke men har bare hørt detTenk å ende med firlinger daDa hadde jeg dåna tror jeg! haha. Ikke at jeg tror det er mest vanlig da, bare så det for meg
![]()
Jeg får bare inn et egg av gangen uansett Hehe
Komme aldri til å få inn to egg å ikke ønsker vi det hellerDet trodde jeg også! Brått fikk jeg spørsmålet om to. Hvis du får to befrukta egg så kan det hende at du får samme spørsmål![]()
For min del vil det være å leke med mitt liv. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, begynnende HEELP, lå 16 dager på Riksen før hun kom, hun ble tatt med akutt keisersnitt, hun var dysmatur og vi lå på nyfødt intensiv. Derfor jeg aldri kommer til å få to egg innTenk å ende med firlinger daDa hadde jeg dåna tror jeg! haha. Ikke at jeg tror det er mest vanlig da, bare så det for meg
![]()
Komme aldri til å få inn to egg å ikke ønsker vi det heller
Svaret hvorfor vi ikke ønsker å ikke får satt inn to ble sitert med kokosnøtta sitt svarDet trodde jeg også! Brått fikk jeg spørsmålet om to. Hvis du får to befrukta egg så kan det hende at du får samme spørsmål![]()
Mm men man kan jo få eneggede tvillinger heheSer den! Da vil man ikke risikere å sette inn to!
Mm men man kan jo få eneggede tvillinger hehe