Eneggede tvillinger

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hva er sjansen for å få det ved icsi? Har hørt det er større sjanse for det ved icsi

Tenk å ende med firlinger da :p Da hadde jeg dåna tror jeg! haha. Ikke at jeg tror det er mest vanlig da, bare så det for meg:confused:
Hehe , altså jeg vet ikke men har bare hørt det

Jeg får bare inn et egg av gangen uansett Hehe

Har aldri hørt at det er større sjangse. kun hørt om en som fikk eneggede tvillinger. Hu hadde fått satt inn to egg, og de trodde hele veien at det var toegget helt til de ble født og så hvor like de var :)

Jeg får bare inn et egg av gangen uansett Hehe

Det trodde jeg også! Brått fikk jeg spørsmålet om to. Hvis du får to befrukta egg så kan det hende at du får samme spørsmål ;)

Det trodde jeg også! Brått fikk jeg spørsmålet om to. Hvis du får to befrukta egg så kan det hende at du får samme spørsmål ;)
Komme aldri til å få inn to egg å ikke ønsker vi det heller

Tenk å ende med firlinger da :p Da hadde jeg dåna tror jeg! haha. Ikke at jeg tror det er mest vanlig da, bare så det for meg:confused:
For min del vil det være å leke med mitt liv. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, begynnende HEELP, lå 16 dager på Riksen før hun kom, hun ble tatt med akutt keisersnitt, hun var dysmatur og vi lå på nyfødt intensiv. Derfor jeg aldri kommer til å få to egg inn

Komme aldri til å få inn to egg å ikke ønsker vi det heller
Svaret hvorfor vi ikke ønsker å ikke får satt inn to ble sitert med kokosnøtta sitt svar

Ser den! Da vil man ikke risikere å sette inn to!

Men eneggede kommer ikke de ut av ett egg bare? Om dere skjønte den Da er vel sjansen lik som når det blir befruktet på naturlig måte tenker jeg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp