Hei.
Endelig er dagen her 34+4 høygravid
De siste dagene har det skjedd merkelige endringer i og med kroppen...
Jeg har tidligere hadd en rekkevidde på 250 m før jeg var knust av vondter i bein, og ett bekken som streiket og selve rullatormafiaen parkerte meg når det kom til fart på flatmark.
Nå de siste to dagene har jeg kunne gå 1KM uten å kjenne det, og ha fart i gåingen..
Og det er herlig!
Men har til gjengjeld fått oftere og sterke smertefrie kynnere, men etter kynnerene kommer det litt lette mens/luft smerter nede i magen.
Og gjennom hele svangerskapet har jeg spist lite til ingenting, men nå har jeg matlyst og kan finne på å spise to brødskiver i en jafs.
Har hele svangerskapet vært plaget med halsbrann og kvalme, men dette har roet seg litt.
Om det er pga kvalmedempende 3 ganger om dagen kombinert med halsbrann dempende gugge, Og tyggis.
At dette endelig funker skal være usakt. Men det har roet seg.
Fryser også oftere en tidligere.
Er der bare kroppen som virkelig forbereder seg, eller nærmer det seg?
Fryser
Endelig er dagen her 34+4 høygravid

De siste dagene har det skjedd merkelige endringer i og med kroppen...
Jeg har tidligere hadd en rekkevidde på 250 m før jeg var knust av vondter i bein, og ett bekken som streiket og selve rullatormafiaen parkerte meg når det kom til fart på flatmark.
Nå de siste to dagene har jeg kunne gå 1KM uten å kjenne det, og ha fart i gåingen..

Og det er herlig!
Men har til gjengjeld fått oftere og sterke smertefrie kynnere, men etter kynnerene kommer det litt lette mens/luft smerter nede i magen.
Og gjennom hele svangerskapet har jeg spist lite til ingenting, men nå har jeg matlyst og kan finne på å spise to brødskiver i en jafs.
Har hele svangerskapet vært plaget med halsbrann og kvalme, men dette har roet seg litt.
Om det er pga kvalmedempende 3 ganger om dagen kombinert med halsbrann dempende gugge, Og tyggis.
At dette endelig funker skal være usakt. Men det har roet seg.
Fryser også oftere en tidligere.
Er der bare kroppen som virkelig forbereder seg, eller nærmer det seg?
Fryser

I går spiste me på Kinaresturant, eg spiste meg sprikkmett men hadde lyst på mer, kjørte hjem og hadde is på mcd fem min fra hjemme, kommer hjem og rett i sticksposen og sitter og trykker innpå, samt drikker mye mye ! Har aldri opplevd liknende