Endring i cravings??

eadni

Forumet er livet
Jeg har ikke kunnet drikke hverken kaffe eller cola de første 5 mnd. Orket ikke tanken engang!

Nå er jeg plutselig gærn etter kaffe og cola (helst i BOKS)! Og jeg som var så lettet at jeg ikke var fysen på usunn drikke... :meh:

Har dere noen cravings i dag og har det endret seg i så fall i løpet av svangerskapet?

De første 3 mnd hadde jeg ikke lyst på sjokolade i det hele tatt, det smakte ikke vondt, men hadde bare aldri lyst på... Men nå må jeg ha litt sjokolade hver dag:P

Kaffe ble bedre rundt 3mnd det også!

Men vet ikke om jeg kan kalle det cravings, for sender ikke akkurat mannen ut midt på natten fordi jeg MÅ ha sjokolade:P hehe... Men det er VELDIG godt, og jeg har lyst på veldig ofte...

De første 3 mnd hadde jeg ikke lyst på sjokolade i det hele tatt, det smakte ikke vondt, men hadde bare aldri lyst på... Men nå må jeg ha litt sjokolade hver dag:p

Kaffe ble bedre rundt 3mnd det også!

Men vet ikke om jeg kan kalle det cravings, for sender ikke akkurat mannen ut midt på natten fordi jeg MÅ ha sjokolade:p hehe... Men det er VELDIG godt, og jeg har lyst på veldig ofte...

Cola er cravings for meg, for jeg kan kjøre til naboen for å hente en flaske når jeg må ha det! :nailbiting:

De første fem mnd i svangerskapet var det iskalde appelsiner, surere jo bedre :) plutselig ble det absolutt uinteressant, men gikk over til jordbær og vannmelon. Spiser det til frokost, lunsj og kvelds i MENGDER!

De første fem mnd i svangerskapet var det iskalde appelsiner, surere jo bedre :) plutselig ble det absolutt uinteressant, men gikk over til jordbær og vannmelon. Spiser det til frokost, lunsj og kvelds i MENGDER!

Måtte også spise flere appelsiner hver dag fra 2 mnd-5 mnd ut i svangerskapet, men ikke nå lengre.

Kaffe smakte dritt de to første månedene (visste ikke at jeg var gravid da heller :p) Klarte ikke tanken på kaffe på en good stund-noe som passet bra iomed at jeg elsker kaffe, var i eksamensperiode og glatt kunne slukt 5-6 kopper på rappen ellers:p

Nå går ferske jordbær og farris bris med bringebær og granateple ned på høykant! Aldro vært spesielt glad i noen av delene - og farris brakk jeg meg av bare med tanken, så merkelig hvor det kan endre seg :)

Greide ikke tanken på kaffe i begynnelsen! Nå er det ingen problem :)
Har måttet styre unna mye i svangerskapet pga halsbrann av alt mulig! Nå etter at magen har sunket kan jeg spise bortimot normalt igjen og det er så herlig! :D
Har hatt dilla på grønne epler, men ikke nå lenger. Nå er det vannmelon og jordbær som er favoritten :D

Back
Topp