Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du nedsatt syn fra tidligere?Eg fekk dårligere syn etter fødsel med førstemann!
Ja er så. Kan påvirke synetHar ikke merket noe av det. Er det noe som kan skje etter fødsel?
Nei [emoji4]Hadde du nedsatt syn fra tidligere?
Er mulig med dårligere syn..Tja, når du nevner det så kanskje..? Har bare tenkt at det har vært fordi jeg går med kronisk underskudd av søvn [emoji12]
Lykke tilJeg bruker briller i utgangspunktet, mistenker at synet har blitt værre. Så må ordne synstest snart
Lykke tilJeg mistenker også det. Bruker briller til vanlig og har glemt å skifte fra lesebriller til de vanlige et par ganger [emoji14] Kan også hende jeg bare sliter med å fokusere fordi jeg alltid er trøtt! Men det skader jo aldri med en tur til optikeren![]()
Da lærte jeg noe nytt idag[emoji4]Ja er så. Kan påvirke synet
Hvilen styrke har du nå?Nei [emoji4]
Ja kjekt å lære nye ting min samboers tante ble frarådet å bli gravid som ung pga fare å bli blind. Var veldig dårlig syn alleredeDa lærte jeg noe nytt idag[emoji4]
Håpe det ikke har endret segSkal snart på my synssjekk (årlig pga linser), og lurer litt på om det er noe verre.. Men hadde forferdelig dårlig syn på denne tiden i fjor pga ekstremt mye overtid de første 2-3mnd av året (foran skjerm), så kan vel ikke bli stort verre enn det var på denne tid i fjor. Kom seg utover året heldigvis![]()
Det er det[emoji4] fikk hun noen barn? Tenk å bli blind og ikke kunne se barnet sitt[emoji45] heldigvis er det ikke alltid det blir slik legen sier, men vet ikke om jeg hadde turt å ta sjansen daJa kjekt å lære nye ting min samboers tante ble frarådet å bli gravid som ung pga fare å bli blind. Var veldig dårlig syn allerede
Nei hun har ingen barn i dagDet er det[emoji4] fikk hun noen barn? Tenk å bli blind og ikke kunne se barnet sitt[emoji45] heldigvis er det ikke alltid det blir slik legen sier, men vet ikke om jeg hadde turt å ta sjansen da