Justglance
Flørter med forumet
Har ikke merket noe til det ,er nærsynt så bruker briller hele tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
-1 og -1.75 [emoji4]Hvilen styrke har du nå?
Det er jo ikke så gale da-1 og -1.75 [emoji4]
Nei, men er endring. Fra ingenting liksom [emoji4]Det er jo ikke så gale da![]()
Ja. Sant detNei, men er endring. Fra ingenting liksom [emoji4]
Absolutt[emoji4] merker eg må ta ny nå etter eg fekk minsten[emoji4]Ja. Sant detmeb mange har dårligere syn
Håpe det ikke endret seg mye nå daAbsolutt[emoji4] merker eg må ta ny nå etter eg fekk minsten[emoji4]
Har merket at jeg ser nære ting dårligere - som f.eks mobilen, hehehe. Gikk over til macen nå for å skravle videre, for den kan jeg ha et stykke unna. Dessuten går det fortere å skrive på tastaturet her enn på mobilenEr mulig med dårligere syn..
Blott langsynt?Har merket at jeg ser nære ting dårligere - som f.eks mobilen, hehehe. Gikk over til macen nå for å skravle videre, for den kan jeg ha et stykke unna. Dessuten går det fortere å skrive på tastaturet her enn på mobilen![]()
Har være bittelitt langsynt hele veien, men kanskje forverret nå? HahahaBlott langsynt?![]()
Kan være..Har være bittelitt langsynt hele veien, men kanskje forverret nå? Hahaha![]()
Kan.være pga fødsel ogsåHar ikke merket noe, men de er sykt tørre pga avbrutt søvn
Å? Aldri hørt om.Kan.være pga fødsel også![]()
Leste at øynene kunne bli tørre etter fødsel . Men som regel normaliserte de seg etter 1 mnd. Men om alt jeg leser stemmer like mye er ikke godt å si . Alle er jo også ulike så kan jo ta lengre og kortere tid.. har drevet å prøvd å lest litt pga problemer med mine øyne... ingen forklaring på hvorfor mine problemer oppstod. For øyelege sa at fødsel kunne ikke være forklaringen..Å? Aldri hørt om.
Var helt ekstremt i starten, så det gir jo mening.Leste at øynene kunne bli tørre etter fødsel . Men som regel normaliserte de seg etter 1 mnd. Men om alt jeg leser stemmer like mye er ikke godt å si . Alle er jo også ulike så kan jo ta lengre og kortere tid.. har drevet å prøvd å lest litt pga problemer med mine øyne... ingen forklaring på hvorfor mine problemer oppstod. For øyelege sa at fødsel kunne ikke være forklaringen..
Så litt bedre nå?Var helt ekstremt i starten, så det gir jo mening.
Ja heldigvisSå litt bedre nå?![]()