Endret soverutiner

RedBushTea

Glad i forumet!
Babyen min begynte å sov gjennom hele natta siden hun var ca 6 uker. I tillegg vi bare lå henne i senga og hun bare sov uten problem. Nå er det ca 2 uker at hun nekter å sove. Vi begynne med bading og mat osv og det tar ca 2 timer før hun sover og det må være bæring eller amming ellers sover hun ikke. Hun kan skrike i timevis uten å sove. Jeg er helt desperat og vet ikke helt hva skal jeg gjøre. Har noen samme problem? Noen tips?
 
Kan være på et utviklingstrinn? Kanskje det går over av seg selv om litt?
 
Kan være på et utviklingstrinn? Kanskje det går over av seg selv om litt?
 
Er det bare problem på kveldstid?
Når legger du henne? Kan hu være overtrøtt? Hvis mi er våken for lenge og rekker å bli overtrøtt så blir hun nærmest umulig å legge :O
 
Er det bare problem på kveldstid?
Når legger du henne? Kan hu være overtrøtt? Hvis mi er våken for lenge og rekker å bli overtrøtt så blir hun nærmest umulig å legge :O
Litt utover dagen også. Hun ville sove på bryste. På kveldstid begynner vi rundt kl. 18. sånn at hun er i seng rundt kl. 19. Vi har prøvd med forskjellige intervaller mellom siste sovetid. Har fått samme resultat. Så lenge jeg har henne i armene går det fint men så fort jeg legger henne ned begynner hun å skrike. :(
 
Det høres helt likt ut som med oss! Jeg tror og håper at det er utviklingstrinn og at det gir seg etter hvert. Vi merker litt bedring enkelte kvelder i alle fall, og takk og pris for det for nå har det holdt på en måned! :O
 
Her er det helt likt... I tillegg våkner hun hver time om nettene. Hun skriker og gråter hysterisk. Håper dette er et utviklingstrinn og at det går over snart.. Utrolig slitsomt.
 
Når hun våkner, trenger ikke en gang mat. Mannen min vanligvis løfte henne, trøste og da sovner hun igjen. Men det er slitsomt. Håper virkelig at det går over. Takk for å dele deres erfaring!
 
Back
Topp