Endret kosthold?

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Hvordan har dere endret kostholdet? Jeg drikker koffeinfri kaffe og har kuttet masse ned på brusen.. Snusen ble jo såklart kastet før prøving startet.. :p har et mål om å spise mye mer frukt og grønt nå! Må bare komme i gang ^^
 
Her går det stort sett i samme som det alltid har gjort :) frukt og grønt og helt vanlig kost, eneste er at jeg har kuttet ut sukker fri brus og drikker heller vanlig i helgene og at snusen er kuttet ut :)
 
Ikke endra, egentlig. Spiser stort sett mye frukt og grønt og fisk, og har tatt tran og folat det siste året. Men drakk selvsagt alkoholfrie polvarer da jeg feira bursdag her forrige uke! ;-)
 
Hvordan har dere endret kostholdet? Jeg drikker koffeinfri kaffe og har kuttet masse ned på brusen.. Snusen ble jo såklart kastet før prøving startet.. :p har et mål om å spise mye mer frukt og grønt nå! Må bare komme i gang ^^

Jeg har en utskeielse i dag, men ellers skriver jeg opp alt jeg spiser! Skal prøve å gå ned i fettprosent fremover. Jeg er 8 kg tyngre enn ved start av sist graviditet og har planer om et sunt og friskt svangerskap:)
 
Dere er så flinke!! :) her er det noe godt nesten hver dag :p men jeg skal skjerpe meg, med både trening og kosthold :) følger med på vekta også.. Målet er et sunt svangerskap som mulig :)
 
Ikke enorme endringer. Kutter ned på Pepsi max'en.

MEN har vel en ambisjon om ikke å legge på meg allverden denne gangen.
Vanskelig i og med jeg er KONSTANT sulten !! Ellers er tanken å få trent som vanlig gjennom graviditeten :)
 
Jeg går på lavkarbo og skriver opp alt jeg spiser og skal fortsette med det :)
Ble noen utskeielser i påsken, men slik blir det ;-)

Men er avhengig av pepsi max så sliter med å kutte ned på den.
 
Back
Topp