Endomondo

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Last edited:
Jeg er med: lillemaur :)

Kan jeg være med på begge? Jeg er allerede med på mai sin :p

Edit: Jeg kan godt lage en challenge :) Har noen spesielle ønsker? Man kan sette restriksjoner på type sport (gåing, sykling, jogging). Endre mål (flest km, flest kalorier forbrent, flest treningsøkter). Og et tidsrom (juni eller lenger?)

Last edited:
Jeg blir gjerne med også! Trenger et godt spark i baken!!

Kan jeg være med på begge? Jeg er allerede med på mai sin :p

Edit: Jeg kan godt lage en challenge :) Har noen spesielle ønsker? Man kan sette restriksjoner på type sport (gåing, sykling, jogging). Endre mål (flest km, flest kalorier forbrent, flest treningsøkter). Og et tidsrom (juni eller lenger?)
Lag gjerne en :) Kanskje ta gåing først?

Da har jeg laget en challenge for juni. Tok fra og med i dag da jeg er usikker på om alle treninger før det automagisk blir med og i så fall leder jeg med en del km :p Walking, running eller hiking er det du må velge i appen for at treningen din registreres :)

Her er linken: http://www.endomondo.com/challenges/22920322
Lykkeligfargeklatt: redigerer du det første innlegget ditt og legger ved linken der også? :)

Da har jeg laget en challenge for juni. Tok fra og med i dag da jeg er usikker på om alle treninger før det automagisk blir med og i så fall leder jeg med en del km :p Walking, running eller hiking er det du må velge i appen for at treningen din registreres :)

Her er linken: http://www.endomondo.com/challenges/22920322
Lykkeligfargeklatt: redigerer du det første innlegget ditt og legger ved linken der også? :)

Ehh.. Hvordan får jeg hengt meg på? Endomondo er helt nytt for meg :p

Lastet ned appen i går.. Trykka på linken, men så vet jeg ikke hva som skal gjøres videre? Jeg er logga inn.

da kommer du rett inn på siden til utfordringen, så må du trykke delta :)
hver gang duber ute å går tur elr noe går du inn på appen og starter den, den går ikke automatisk!

hvis det ikke står delta noen plass kan du trykke på det merket (3streker under hverandre) i venste hjørne, så kommer det opp flere valg ett av de er "utfordringer" og da skal denne komme opp.. heter april2015 juni - tror jeg :)
håper du skjønner forklaringen min, hvis ikke spør igjen så kan jeg legge ved bilde ;)

da kommer du rett inn på siden til utfordringen, så må du trykke delta :)
hver gang duber ute å går tur elr noe går du inn på appen og starter den, den går ikke automatisk!

hvis det ikke står delta noen plass kan du trykke på det merket (3streker under hverandre) i venste hjørne, så kommer det opp flere valg ett av de er "utfordringer" og da skal denne komme opp.. heter april2015 juni - tror jeg :)
håper du skjønner forklaringen min, hvis ikke spør igjen så kan jeg legge ved bilde ;)

Kommer ikke opp at jeg kan bli med når jeg har trykka på linken.. Kommer ikke opp på utfordringer heller.. Prøve å forklare med bilde? :)

Kommer ikke opp at jeg kan bli med når jeg har trykka på linken.. Kommer ikke opp på utfordringer heller.. Prøve å forklare med bilde? :)

det kan jeg ;)
sånn ser det ut når jeg trykker på linken.. åpner i prg
95dabe8327a3f1bc7d2e70af042174c3

da kommer jeg hit, der står det delta.. trykk på det :)
6895d573026163078805b7ca595863f2

hvis ikke - går du hit..
e7a3f0b1523938e1233dc71550c493ff
og under utfordringer skal den da komme opp :)
har du iphone skal det i teorien se likens ut :')

Takk for forklaring, men jeg får ikke opp det samme som deg.. Må jeg ha premiumversjonen? Kan ikke søke på utfordringer heller.. Får bare opp noen få..

Back
Topp