Endomondo

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Finnes det noen endomondochallenge for oktober? :)

Tenkte kanskje noen som er på den derre andre plassen hadde en link :)

De har ikke laget:p men dere kan jo opprette en egen tråd her inne. Der folk skiver inn antall km og tid selv:)

Tror ikke det er en egen challenge, jeg har ikke funnet en i hvertfall.. Men det er jo bare til å opprette en å legge ut en link her ;)

Tror ikke det er en egen challenge, jeg har ikke funnet en i hvertfall.. Men det er jo bare til å opprette en å legge ut en link her ;)
Okei, skulle bare sjekke så det ikke ble to, er vel ikke så mange endomondodamer her inne :p

Vil ikke kuppe tråden men noen som bruker runkeeper og vil være vennen min? Send pm :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil ikke kuppe tråden men noen som bruker runkeeper og vil være vennen min? Send pm :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Kupp i vei, jeg har oppnådd målet mitt med tråden ;) har dessverre ikke runkeeper..

Okei, skulle bare sjekke så det ikke ble to, er vel ikke så mange endomondodamer her inne :p

Jeg er her :)) litt gøy å se hvor mye det blir i løpet av en mnd.. Pluss at jeg bruker den for å registrere på challengen, 100 økter før nyttår :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg er her :)) litt gøy å se hvor mye det blir i løpet av en mnd.. Pluss at jeg bruker den for å registrere på challengen, 100 økter før nyttår :)
Ja, er med på den challengen jeg også :) spørs om jeg når 100 da :p

Håper og tror jeg skal klare det.. Ligger hvertfall ok an til nå.. :)
Jeg ligger greit an jeg også, men skal ut i praksis nå, så spørs om ikke det der daler litt da :p

Back
Topp