Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, skulle bare sjekke så det ikke ble to, er vel ikke så mange endomondodamer her inneTror ikke det er en egen challenge, jeg har ikke funnet en i hvertfall.. Men det er jo bare til å opprette en å legge ut en link her![]()
Kupp i vei, jeg har oppnådd målet mitt med trådenVil ikke kuppe tråden men noen som bruker runkeeper og vil være vennen min? Send pm
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk
Okei, skulle bare sjekke så det ikke ble to, er vel ikke så mange endomondodamer her inne![]()
Ja, er med på den challengen jeg ogsåJeg er her) litt gøy å se hvor mye det blir i løpet av en mnd.. Pluss at jeg bruker den for å registrere på challengen, 100 økter før nyttår
![]()
Håper og tror jeg skal klare det.. Ligger hvertfall ok an til nå..Ja, er med på den challengen jeg ogsåspørs om jeg når 100 da
![]()
Jeg ligger greit an jeg også, men skal ut i praksis nå, så spørs om ikke det der daler litt daHåper og tror jeg skal klare det.. Ligger hvertfall ok an til nå..![]()