Endomondo utfordring

Så dumt. Noen ganger glemmer man jo mobilen, eller har lite batteri... :(
Jepp, men ellers er det jo lett å jukse ;) Og litt urettferdig å ta km på feelingen når det er antall km som teller for plassering. Ikke at jeg tror noen tar utfordringen sååå seriøst altså :p
 
Jepp, men ellers er det jo lett å jukse ;) Og litt urettferdig å ta km på feelingen når det er antall km som teller for plassering. Ikke at jeg tror noen tar utfordringen sååå seriøst altså :p
Haha jeg bare varmer opp jeg :p :p
 
Jepp, men ellers er det jo lett å jukse ;) Og litt urettferdig å ta km på feelingen når det er antall km som teller for plassering. Ikke at jeg tror noen tar utfordringen sååå seriøst altså :p
Du har et poeng :p
 
Jeg glemte å starte appen i dag for første gang. Argh! Kom på det etter en stund da, så fikk hvertfall logget halve turen :)
 
Jeg glemte å starte appen i dag for første gang. Argh! Kom på det etter en stund da, så fikk hvertfall logget halve turen :)
Flink du er! Snart gått 10 mil, ser jeg :D jeg må legge inn støtet nå hvis jeg vil ta deg igjen :p
 
Er med jeg og! Ble/blir ikke såå langt i juni, så Får prøve å ha som mål å slå juni hvertfall :D
 
Jeg er stadig imponert over alles innsats i juni :D
Håper juli blir en like bra trillemåned :)
 
Back
Topp