Endomondo challenge

Haha, den tanken har ikke slått meg engang :p i mitt hode er en tur fra du går ut døren til du kommer hjem igjen, men så er ikke det viktigste for meg å få flest antall turer, dette er bare motivasjon for meg til å gå ut døra :) tenker folk får gjøre som de vil, om man ønsker å stoppe den og starte igjen etter hver 2. kilometer er det jo ingen som kan stoppe dem. Men jeg hadde ikke vært stolt over å ligge på førsteplassen da i alle fall :p

Februar-14 mamma <3

Jeg tenker egentlig også det at turen er "over" når man kommer hjem ;)
Jeg har den på hele tiden når jeg går inkludert en kjapp tur på butikken eller henting/levering i bhg.
Men om jeg skal på shopping eller besøk må jeg nesten trykke stopp ellers går jeg tom for batteri :/
Går som regel langt om gangen så er litt greit å få registrert alt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Hva er "reglene"?
Hvis jeg går til bhg for å hente eldste, kan man da trykke stopp og få registrert 1 tur, for så å registrere ny tur hjem igjen?
Eller hvis man går til et kjøpesenter kan man trykke stopp, gå å shoppe og få ny tur på vei hjem igjen?
Eller telles kun ny tur når man går ut egen dør -at man setter på pause mens man er å gjør ærend o.l?

Hehe, mange spørsmål her visst :p

Det er for hver gang man går ut døra. Går man en tur på 5 km telles den som en tur - ikke som to hvis man stopper den. Poenget med denne var motivasjon til å komme seg ut, uavhengig av hvor langt du klarer å gå, mtp at flere enda sliter med bekkenplager (eller smerter ifb fødsel/ks, lite energi pga søvnmangel, unge som hyler i vogna osv). Sett den på pause og ikke på stopp ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er for hver gang man går ut døra. Går man en tur på 5 km telles den som en tur - ikke som to hvis man stopper den. Poenget med denne var motivasjon til å komme seg ut, uavhengig av hvor langt du klarer å gå, mtp at flere enda sliter med bekkenplager (eller smerter ifb fødsel/ks, lite energi pga søvnmangel, unge som hyler i vogna osv). Sett den på pause og ikke på stopp ;)

Jeg er enig jeg ;)
Har ikke alltid mulighet til å sette på pause.. Appen trekker så voldsomt mye strøm. Så når jeg går på besøk til feks søsteren min (6km en vei) så må jeg nesten trykke stopp , litt surt å miste 6km pga strømmangel på tlf :o

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er enig jeg ;)
Har ikke alltid mulighet til å sette på pause.. Appen trekker så voldsomt mye strøm. Så når jeg går på besøk til feks søsteren min (6km en vei) så må jeg nesten trykke stopp , litt surt å miste 6km pga strømmangel på tlf :o

Den synes eg er godkjent :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Da har jeg gått 1,7 km - ikke nok. Faen :p

Jeg er enig jeg ;)

Hvis du går så mye så synes jeg det er greit ja:) blir jo på en måte to turer det da.

Dagens trilletur gjort! Var jo fint vær også (var meldt snø egentlig) :D

Åååh, men det er nesten da ;)
Bare liiiitt til!! :)))

I know. Den ble faktisk satt på pause på butikken som jeg glemte å sette på igjen så gikk litt mer som ikke ble registrert. Hadde jeg sjekke på vei hjem hadde jeg tatt en ekstra runde i nabolaget :p men det viktigste er at jeg gikk tur da. Ble en til i kveld :)

I dag har jeg gått tur på nesten 9km :D var herlig!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Æsj satt den på pause mens jeg var på et senter. Gikk lang tur på vei hjem, men glemte selvfølgelig å trykke start igjen

Celia 11.01.14

1,7 km i dag også - faen :p
Men måtte i minibanken og hun ville ikke være i vognen så ble bare dit. Det er mye kortere enn jeg gikk i går så vet den turen egentlig var lengre.

• Liker
1,7 km i dag også - faen :p
Men måtte i minibanken og hun ville ikke være i vognen så ble bare dit. Det er mye kortere enn jeg gikk i går så vet den turen egentlig var lengre.

Viktigste er at du har vært ute og bevegd på deg :)

Herlighet som folk går da, noen som er oppi 10 turer allerede :p

Jeg går 1-2 turer hver dag + 30 day shred trening. Men jeg skjønner ikke den endomondo greia :/

To turar så langt i dag :D 14,2 km :)

Tre turar i dag :) Ein kort, ein middels og ein lengre ;)

Har ikke gått tur på flere dager nå... Fant ut at lillemor sover best sammen med meg i sengen enn i vogn og så får jeg sove i tillegg. Må bli flink til å ta en tur på ettermiddagen istedenfor.

• Liker
Back
Topp