Endomondo challenge

Så gøy!
Jeg er med :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper jeg husker å trykke den på under denne challengen da..:p

Celia 11.01.14

Hvor lenge varer den? Starter vi på nytt på mandag? Eller fortsetter den bare av seg selv? For jeg har ikke fått meldt deg inn :O

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor lenge varer den? Starter vi på nytt på mandag? Eller fortsetter den bare av seg selv? For jeg har ikke fått meldt deg inn :O

Sent from my iPad using BV Forum
Dette er en annen ja, som går på antall turer istedenfor antall kilometer

Sent from my iPhone using BV Forum

Da klarte eg og melda meg på :) Eg klarte først og melda meg på den dikka ikkje fekk til først :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Liker ikke at det er meldt drittvær hele neste uke asså :p snø liksom! Og regn! Sludd! Kaldt... Brrrrrr! Men ut på tur SKAL jeg!

Jørgen 12.02.14 <3

Liker ikke at det er meldt drittvær hele neste uke asså :p snø liksom! Og regn! Sludd! Kaldt... Brrrrrr! Men ut på tur SKAL jeg!

Jørgen 12.02.14 <3

Hehe - "finst ikkje dårleg vær, berre dårleg klær" :P

Jørgen 12.02.14 <3
Det er meldt snø her også faktisk, selv om det har vær 18 grader og sol i flere dager nå. Men det kan være koselig å gå tur i dårlig vær så lenge man er godt kledd...bortsett fra vind

Motivasjonen for å gå tur er en smuuuuule høyere når det er fint vær skal jeg være så ærlig å innrømme :p men skal man vente på fint vør kan jeg risikere å sitte inne til neste år!

Jørgen 12.02.14 <3

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har også meldt meg på nå. Men hvordan registrerer man aktiviteten sin innpå den utfordringen? Har ikke brukt den appen før :p

Jeg har også meldt meg på nå. Men hvordan registrerer man aktiviteten sin innpå den utfordringen? Har ikke brukt den appen før :p

Berre trykk start på appen av avslutt så skjer det automatisk :)

Bare pass på at du har satt walking som treningsform, så oppdaterer det seg automatisk :)

Typisk i dag når challengen startet kom drittværet! :( Surt, kaldt og vått, blir ikke tur på meg! Har vært strålende sol og rundt 16 grader hele forrige uke..

Har gått to tura på 3,77 km og 5,34(?) km i dag :)

Har gått to tura på 3,77 km og 5,34(?) km i dag :)

Steike! Flink du er :)

• Liker
Reactions: EJ
Hva er "reglene"?
Hvis jeg går til bhg for å hente eldste, kan man da trykke stopp og få registrert 1 tur, for så å registrere ny tur hjem igjen?
Eller hvis man går til et kjøpesenter kan man trykke stopp, gå å shoppe og få ny tur på vei hjem igjen?
Eller telles kun ny tur når man går ut egen dør -at man setter på pause mens man er å gjør ærend o.l?

Hehe, mange spørsmål her visst :p

Hva er "reglene"?
Hvis jeg går til bhg for å hente eldste, kan man da trykke stopp og få registrert 1 tur, for så å registrere ny tur hjem igjen?
Eller hvis man går til et kjøpesenter kan man trykke stopp, gå å shoppe og få ny tur på vei hjem igjen?
Eller telles kun ny tur når man går ut egen dør -at man setter på pause mens man er å gjør ærend o.l?

Hehe, mange spørsmål her visst :p

Haha, den tanken har ikke slått meg engang :p i mitt hode er en tur fra du går ut døren til du kommer hjem igjen, men så er ikke det viktigste for meg å få flest antall turer, dette er bare motivasjon for meg til å gå ut døra :) tenker folk får gjøre som de vil, om man ønsker å stoppe den og starte igjen etter hver 2. kilometer er det jo ingen som kan stoppe dem. Men jeg hadde ikke vært stolt over å ligge på førsteplassen da i alle fall :p

Februar-14 mamma <3

Back
Topp