Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en annen ja, som går på antall turer istedenfor antall kilometerHvor lenge varer den? Starter vi på nytt på mandag? Eller fortsetter den bare av seg selv? For jeg har ikke fått meldt deg inn :O
Sent from my iPad using BV Forum
Liker ikke at det er meldt drittvær hele neste uke assåsnø liksom! Og regn! Sludd! Kaldt... Brrrrrr! Men ut på tur SKAL jeg!
Jørgen 12.02.14 <3
Det er meldt snø her også faktisk, selv om det har vær 18 grader og sol i flere dager nå. Men det kan være koselig å gå tur i dårlig vær så lenge man er godt kledd...bortsett fra vindLiker ikke at det er meldt drittvær hele neste uke assåsnø liksom! Og regn! Sludd! Kaldt... Brrrrrr! Men ut på tur SKAL jeg!
Jørgen 12.02.14 <3
Jeg har også meldt meg på nå. Men hvordan registrerer man aktiviteten sin innpå den utfordringen? Har ikke brukt den appen før![]()
Prøvd via nettleser? Jeg fikk ikke til via appen.Jeg får virkelig ikke til å logge meg inn jeg :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Steike! Flink du erHar gått to tura på 3,77 km og 5,34(?) km i dag![]()
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Haha, den tanken har ikke slått meg engangHva er "reglene"?
Hvis jeg går til bhg for å hente eldste, kan man da trykke stopp og få registrert 1 tur, for så å registrere ny tur hjem igjen?
Eller hvis man går til et kjøpesenter kan man trykke stopp, gå å shoppe og få ny tur på vei hjem igjen?
Eller telles kun ny tur når man går ut egen dør -at man setter på pause mens man er å gjør ærend o.l?
Hehe, mange spørsmål her visst
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app