Godt mulig, har ikkje satt meg så veldig godt inn i det sjølv endaMen nå er det noen år siden jeg ble sjekka. Ting kan vell endre seg på 8 år?
Om de bare sjekka livmor, eller andre ting. Vet jeg ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt mulig, har ikkje satt meg så veldig godt inn i det sjølv endaMen nå er det noen år siden jeg ble sjekka. Ting kan vell endre seg på 8 år?
Om de bare sjekka livmor, eller andre ting. Vet jeg ikke.
Får høre med fastlegen neste gang jeg er der.Godt mulig, har ikkje satt meg så veldig godt inn i det sjølv endaMen ville tatt kontakt med fastlege å bedt om ny henvisning om du er usikker, eventuelt så kan jo h*n undersøke kva dei sjekka sist og gi deg svar på om det kan endre seg eller ei. Veit at sjløv om dei får bort ein del utvekster og slikt så kan det komme tilbake, så har du hatt mild grad og det har forverra seg vil eg tru det er ein muligheit for det? Utan å sei noko sikkert då.
Noen som har det her inne?
hvordan merker du det?
Var inne i 2009 å sjekket meg. men de fant ingen ting.
Tlr hele tråden? Hva betyr det? Smerter under sex, kraftig tr, mye smerter i magen.Har du symptomer på det, eller er du generelt bare redd for å få det?
(TLR hele tråden.)
Tlr hele tråden? Hva betyr det? Smerter under sex, kraftig tr, mye smerter i magen.
Ah, oki Er ved støt."TLR" betyr "too long, didn't read," som i at man er for lat til å lese alt som har vært skrevet før en svarer.
Det er jo kardinalsymptomene du ramser opp nå, så jeg ville bedt om en GU.
Har du smerter "bare" ved støt, eller er det sårt i skjeden/skjedeåpningen?