Endometriose

89modellen

Betatt av forumet
Kan man få det etter svangerskap? Vært gravid to ganger og ble det raskt.
Har så vondt rundt endetarmen ved menstruasjon og redd det er symptomer på det.
 
Kan sikkert ha det uten å vite det også. Vet ikke. Men er du bekymret ville jeg dratt til lege. Har dessverre ingen erfaring, men vet det er flere her inne som har.
Prøv google.
 
Jeg er ingen lege, men såvidt jeg har skjønt er det noe som pleier å komme tidligere? Jeg også har masse ubehag ved menstruasjon. Men etter jeg begynte på pillen ble det bedre. Har også to barn som har komt etter første prøveforsøk :)
 
Jeg er ingen lege, men såvidt jeg har skjønt er det noe som pleier å komme tidligere? Jeg også har masse ubehag ved menstruasjon. Men etter jeg begynte på pillen ble det bedre. Har også to barn som har komt etter første prøveforsøk :)
Komme tidligere? Jeg har ikle hatt prøve rør. Blitt gravid begge ganger uten noe hjelp. Har hormon spiral. Tror dere jeg har det?
 
Endometriose brukar å komme tidligare i livet, ikkje etter to svangerskap, trur heller ikkje det gir slike sympt du beskriver. Ta ein tur til legen og spør, kanskje spiralen ligger feil feks?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror at jeg har det!
Syke menssmerter
Vond eggløsning
Mye vondt i magen generelle
Vondt å sitte, gå på do osv første dagen med mens
Blod i avføring første dag med mens.
 
Endometriose brukar å komme tidligare i livet, ikkje etter to svangerskap, trur heller ikkje det gir slike sympt du beskriver. Ta ein tur til legen og spør, kanskje spiralen ligger feil feks?


Sent from my iPhone using BV Forum
Har sjekket mange ganger.