Ender nok opp her igjen snart..

Ja, det var MA, fikk første tabletten i går og skal inn imorgen tidlig for cytotec, som de så betryggende sa på sykehuset så slipper de meg ikke ut da før alt er ute enten med medisiner eller utskrapning, så det er jo en fordel. Så da er det vel bare å få det overstått og sette seg i tenkeboksen med tanke på om vi skal fortsette å prøve på en nummer to eller ikke ;) Kjente meg litt demotivert for øyeblikket for å si det sånn, men samboer er jo helt klar for å prøve igjen ;)
 
Mange gode tanker til dere i denne tøffe perioden ❤️
 
Ja, det var MA, fikk første tabletten i går og skal inn imorgen tidlig for cytotec, som de så betryggende sa på sykehuset så slipper de meg ikke ut da før alt er ute enten med medisiner eller utskrapning, så det er jo en fordel. Så da er det vel bare å få det overstått og sette seg i tenkeboksen med tanke på om vi skal fortsette å prøve på en nummer to eller ikke ;) Kjente meg litt demotivert for øyeblikket for å si det sånn, men samboer er jo helt klar for å prøve igjen ;)
Dette var trist å lese ❤️
God klem til deg!
 
Uff så trist! Lykke til videre! Håper det klaffer igjen senere om dere bestemmer dere for å prøve igjen ❤️
 
Føler veldig med deg :Heartbigred Hadde en BO i uke 11 og det var helt forferdelig. Skjønner at du er lite motivert akkurat nå!
 
Så leit. Ikke tenk så mye nå, du trenger å bli ferdig med dette nå, før det er naturlig å tenke på eventuell ny graviditet. Klem.
 
Back
Topp