HerligGratulerer så mye. Dette er nok tvillinger
Jeg testet HCG på dag 14 og fikk litt over 100. Jeg er gravid med ett
![]()
Takk!Gratulerer!!!! Jeg hadde 600 på dag 14 og det var enså er vel bare ul som kan si garantert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligGratulerer så mye. Dette er nok tvillinger
Jeg testet HCG på dag 14 og fikk litt over 100. Jeg er gravid med ett
![]()
Takk!Gratulerer!!!! Jeg hadde 600 på dag 14 og det var enså er vel bare ul som kan si garantert
![]()
Gratulerer!!!! Jeg hadde 600 på dag 14 og det var enså er vel bare ul som kan si garantert
![]()
Gratulerer!!!! Jeg hadde 600 på dag 14 og det var enså er vel bare ul som kan si garantert
![]()
Hehe dette var i høst da jeg hadde ma i uke 8. Er ikke gravid igjen nåOg gratulerer til deg også!!!! Visste ikke du var gravid. Hadde ikke du avbrutt forsøk eller noe? Så bra fet ordna seg likevel
Jeg har ul i uke 7, er 5+4 nå og teller dager til ul!!![]()
Åhh.. Da blir du gravid denne måneden iHehe dette var i høst da jeg hadde ma i uke 8. Er ikke gravid igjen nå![]()
Oi.. Jeg hadde HCG på 3.390 14 dager etter innsett, 5+0 hadde jeg 30.489 Hadde vært helt konge med tvillingerHåper det blir to!!! HCG er og høyt. Jeg hadde hcg på 256 da jeg var 5+1.Gratulerer.
Gratulerer!! Jeg har også satt inn 2 egg. HCG var på 3.390 14 dager etter innsett, 5+0 hadde jeg 30.489 Hadde vært helt konge med tvillinger, men har lest at det er veldig individuelt dette med HCG, kun ultralyd kan si noe sikkert om dette. Spennende er det iallefallHerregud, jeg kan ikke tro det!!! Jeg er gravid!! Satte inn to egg for 14 dager siden og blodprøven viste en HCG på over 800Etter fem uttak, fire innsett og to avbrutte frys ble det endelig vår tur! Nå må spiren(e) klore seg fast til februar!!
![]()
Dette har jeg ikke fått med meg... Gratulerer så mye!![]()
Tusen takk! Spent på tidlig ul om en uke!Gratulerer så mye!
Ja, var på ul i gårHar du vært på ul, Vilje?![]()
Å, for en lykke!Ja, var på ul i gårdet var i utgangspunktet tvillinger ja, men utviklingen på det ene stoppet opp ca 5+0 kunne det se ut som. Men vi fikk se en perfekt bønne med et bankende hjerte! Lykke altså!
![]()
Tusen takk for det!Å, for en lykke!![]()
Så glad for at det endelig har klaffet for deg! Gratulerer så mye!!
Tusen takk!Tusen takk for det!Håper alt det beste for deg også!
Herlig!Tok ny privat ul i dag, bare for å roe nervene, 9+2. Og jammen fikk vi se en sprell levende bamsemumsAlt så perfekt som det kan være, og fikk beroligende ord fra gynekologen om at dette skal gå bra
Nå tror jeg faktisk på at vi skal bli foreldre i februar! Håper så inderlig at høsten blir bedre for dere som ikke lyktes i juni
![]()