Endelig!!!!

Herlig:D Gratulerer så mye. Dette er nok tvillinger ❤️ Jeg testet HCG på dag 14 og fikk litt over 100. Jeg er gravid med ett :)
Gratulerer!!!! Jeg hadde 600 på dag 14 og det var en;) så er vel bare ul som kan si garantert❤️
Takk! :) hadde ingen peiling på HCG før klinikken ringte, så 800 sa meg ingenting med en gang. Men har sett på litt tabeller og skjønner at dette er veldig høyt på dag 14, men at variasjonene også er store. Så herlighet, det blir spennende på ul om noen uker!

Oj, der hadde du testa positivt ja! Så kjekt! (Såg kommentar frå deg i dagboka mi fyrst i dag) Gratulera så masse! No er det endelig blitt din tur!

Herregud, jeg kan ikke tro det!!! Jeg er gravid!! Satte inn to egg for 14 dager siden og blodprøven viste en HCG på over 800 :D Etter fem uttak, fire innsett og to avbrutte frys ble det endelig vår tur! Nå må spiren(e) klore seg fast til februar!! :D
Gratulerer!! Jeg har også satt inn 2 egg. HCG var på 3.390 14 dager etter innsett, 5+0 hadde jeg 30.489 Hadde vært helt konge med tvillinger, men har lest at det er veldig individuelt dette med HCG, kun ultralyd kan si noe sikkert om dette. Spennende er det iallefall

Dette har jeg ikke fått med meg... Gratulerer så mye! ❤️

Gratulerer så mye!

Har du vært på ul, Vilje? ❤️

Ja, var på ul i går :) det var i utgangspunktet tvillinger ja, men utviklingen på det ene stoppet opp ca 5+0 kunne det se ut som. Men vi fikk se en perfekt bønne med et bankende hjerte! Lykke altså! :D
Å, for en lykke! :) ❤️ Så glad for at det endelig har klaffet for deg! Gratulerer så mye!!

Gratulerer så mye med bankende hjerte på spiren! <3 Godt å få bekreftet at det er liv :). Ønsker deg et flott svangerskap videre!

Tok ny privat ul i dag, bare for å roe nervene, 9+2. Og jammen fikk vi se en sprell levende bamsemums ❤️ Alt så perfekt som det kan være, og fikk beroligende ord fra gynekologen om at dette skal gå bra :) Nå tror jeg faktisk på at vi skal bli foreldre i februar! Håper så inderlig at høsten blir bedre for dere som ikke lyktes i juni ❤️

Tok ny privat ul i dag, bare for å roe nervene, 9+2. Og jammen fikk vi se en sprell levende bamsemums ❤️ Alt så perfekt som det kan være, og fikk beroligende ord fra gynekologen om at dette skal gå bra :) Nå tror jeg faktisk på at vi skal bli foreldre i februar! Håper så inderlig at høsten blir bedre for dere som ikke lyktes i juni ❤️
Herlig! :D For en lykke!!!

Back
Topp